اخبار روز سینما جهان

افشاگری بازیگر فیلم «تایتانیک» از مبلغ قابل توجهی که بعد از ۲۵ سال همچنان دریافت می‌کند/ عکس

به گزارش بازتاب آنلاین، ریس تامپسون 32 ساله تنها پنج سال داشت که در فیلم جیمز کامرون بازی کرد.

او این انتخاب را داشت که نقشی کوچک در یک فیلم داشته باشد یا در یک آگهی تبلیغاتی بازی کند. مادرش حضور فیلم را فرصت بهتری تشخیص داده و به نظر می رسد تشخیص او درست بوده است.

به گزارش روزیاتو، تامپسون در فیلم تایتانیک نقش آن «پسر کوچک ایرلندی» را بازی کرد که در زمان غرق شدن کشتی با خواهر و مادرش آشنا می شود.
با وجود نقش کوچکش، شخصیت تامپسون تأثیر ماندگاری بر بینندگان سراسر جهان گذاشت.

تایتانیک با بازی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت به یکی این فیلم به یکی از موفق ترین فیلم های تمام دوران تبدیل شد و هنوز هم به درآمد تامپسون کمک می کند.

با اینکه نقش او فقط شامل سه صحنه و بیان یک جمله بود، اما در فیلم از مادرش می پرسد: مامان، ما چه کار می کنیم؟ هنوز هم پاداش خود را دریافت می کند.
تامپسون به بیزینس اینسایدر گفت: «عجیب است، زیرا در ذهن من نیست که دیگر برای آن پول بگیرم. اینطور نیست که با خودم بگویم کی می‌خواهم یک چک جدید برای تایتانیک بگیرم؟ در عوض، وقتی پرداخت می‌شود، می‌گویم: “این خیلی خوب است، 100 دلار دیگر.”

در طول سال ها، تامپسون در مجموع 30000 دلار از بازی در فیلم تایتانیک به دست آورد.

در اوایل، به خصوص در دوران اوج محبوبیت فیلم پس از اکران، مبلغ چک قابل توجه‌تر بود. اما این روزها معمولا چند صد دلار در سال دریافت می کند.

البته این درآمد برای ادامه زندگی تامپسون کافی نیست، اما به گفته خودش هر وقت برسد به طرز خوبی غافلگیر می شود.

او اکنون به عنوان مدیر بازاریابی برای یک استراحتگاه اسکی و اسنوبرد در یوتا کار می کند.
در حالی که تامپسون چیز زیادی از دوران حضورش در تایتانیک به یاد نمی آورد، او چالش تسلط بر لهجه ایرلندی شخصیتی را که باید بازی می کرد را به یاد می آورد.

با توجه به اینکه تایتانیک همچنان با تماشاگران تئاتر و تلویزیون سر و صدا می کند، تامپسون و بقیه بازیگران تایتانیک می توانند برای سال های آینده حق امتیاز خود و حتی وارثان خود را دریافت کنند.

افشای بازیگر این فیلم

تجربه این بازیگر جوان نشان دهنده تاثیر مالی بلندمدتی است که حتی یک نقش کوچک در یک فیلم پرفروش می تواند داشته باشد.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا