به گزارش مانیبان، هیات وزیران در جلسه 3/4/1303 به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل 138 قانون اساسی. جمهوری اسلامی ایران و بند (ر) تبصره 6 و بند (د) تبصره (15) قانون بودجه سال 1403 کل کشور مصوب کرد:

1- با توجه به اعتبار قانون بودجه 1403 کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین نامه تناسب حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه های مستمری بگیران براساس قانون برنامه هفتم پیشرفت، ماهانه مبلغ ده میلیون و 10.000.000 ریال به هر یک از مستمری بگیران علی الحساب پرداخت می شود. از ابتدای سال 1403 توسط صندوق بازنشستگی مربوطه پرداخت شده است.

2- بار مالی مربوط به مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری ​​و فولادی بند (ر) تبصره (6) قانون بودجه سال 1403 کل کشور و بار مالی مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی بند (د) تبصره. (15) قانون مذکور پیش بینی و پرداخت شده است.

3- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است نسبت به ابلاغ و تعیین اعتبار از محل منابع مذکور برای ماه ها اقدام نماید. فروردین، اردیبهشت ماه و خرداد ماه اقدام و هر یک از صندوق ها نیز موظفند بلافاصله نسبت به پرداخت مبلغ سه ماهه مذکور اقدام نمایند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما