اخبار روز

افزایش کارمزد کارت به کارت تا چقدر صحت دارد؟/ ببینید وزیر اقتصاد در این باره چه گفته است؟

به گزارش پی ام آپ، در جلسه هیئت دولت، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره چگونگی قیمت‌گذاری خوراک پتروشیمی‌ها صحبت کرد. او اظهار داشت که مسئله قیمت‌گذاری خوراک چندین بار در جلسات هیئت دولت به بحث و گفتگو مطرح شده است. یکی از پیشنهادات قیمت‌گذاری ۷ هزار تومان بود؛ اما در جلسه هیئت دولت مورخ هفدهم اردیبهشت نتوانست تصویب شود. به منظور بررسی و ارائه نظر کارشناسی، این موضوع به یک کارگروه و کمیته ارجاع داده شد.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، به افزایش کارمزد کارت به کارت پرداخت کرد و اعلام کرد که نتیجه کارگروه مربوطه در اواخر خرداد به دولت اعلام شده و در تاریخ ۲۹ خرداد، مصوبه هیئت دولت توسط معاون اول ابلاغ شده است. این اقدام در راستای رویکرد بانک مرکزی برای کاهش درآمد‌های بانک‌ها از محل فعالیت اقتصادی بانک‌ها و افزایش درآمد‌های خدماتی صورت گرفته است.

همچنین، خاندوزی اعلام کرد که قانون مالیات مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و با توجه به توافقات خوبی که با اتاق اصناف برقرار کرده‌اند، تمام شکایات اصناف را بررسی و حل خواهند کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا