همستر مبارزات بازار معاملات ارزهای دیجیتال در شبانه روز دستخوش تغییرات دائمی است و در هر زمانی قابل انتظار است یکی با افزایش یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال مواجه می شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که صبح امروز قیمت همستر «کوین» پس از یک صعود خوب، افت عجیبی را تجربه کرد.

در حالی که پس از سقوط قیمت همستر به 0.0056 دلار رسید، اکنون شاهد افزایش قیمت به 0.0059 دلار هستیم.

این افزایش قیمت در صورت کاهش فروش امکان پذیر است همستر سکه ها هنوز نزد صاحبان نگهداری می شود.

پیش بینی قیمت همستر تا پایان سال 2024 مبارزه کنید

قیمت توکن بازی همستر Combat پس از اینکه در صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شد، بسیاری از بازیکنان را ناامید کرد.

توکن معروف بازی کلیکی از روز پنجشنبه به طور رسمی در لیست و قابل معامله است. اگرچه توکن HMSTR در صرافی‌های رمزنگاری محبوب فهرست شده است، بسیاری از کاربران احساس می‌کنند زمانی که برای این بازی صرف کرده‌اند تلف شده و پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اند کافی نیست. علاوه بر این، قیمت این توکن پس از انتشار به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

شروع معاملات همستر کمبت

با فهرست کردن نشانه همستر Combat، قیمت این توکن 20 درصد کاهش یافت. این توکن در ابتدا با قیمت 0.014 دلار شروع به معامله کرد و پس از مدت کوتاهی به 0.011 دلار رسید. معاملات رمزی همستر این مبارزه روز پنجشنبه ساعت 15:30 به وقت ایران در صرافی های Binance، OKX، Bitget و Bitfinex آغاز شد. علاوه بر تراکنش‌ها، پلتفرم این بازی امکان ادعای توکن‌های زنجیره‌ای و برداشت آنی آن‌ها را نیز ارائه می‌کند.

در زمان نگارش، قیمت ژتون بود همستر 0.006863 دلار است و در چند روز و شب گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است. اگرچه تحلیلگران معاملاتی را بین 0.005 تا 0.01 دلار برای این توکن پیش بینی کردند. همستر کمبت نتوانست به آن سطح برسد.

مسیر آینده پروژه همستر کمبت

این بازی کلیکی به تازگی برنامه آینده خود را تا سال 2025 منتشر کرده است. اهداف آینده همستر مبارزه شامل توسعه یک پلت فرم بازی Web3 با امکان اتصال به یک سیستم پرداخت خارجی است. همچنین اضافه شدن دارایی های غیر قابل تعویض (NFT) از دیگر برنامه های این بازی است. علاوه بر این، راه اندازی شبکه تبلیغاتی برای پشتیبانی از بازی نیز در دستور کار عوامل قرار دارد همستر مبارزه ادامه دارد.

همستر    کمبت

پیش بینی قیمت همستر تا پایان سال 2024 مبارزه کنید

توسعه قیمت همستر مبارزه به عوامل مختلفی از جمله وضعیت کلی بازار و موفقیت یا شکست فعالیت های تیم در این بازی بستگی دارد. با توجه به پشتیبانی زیاد کاربران از این بازی و پیشرفت های آینده، انتظار می رود توکن این بازی افزایش یابد. برخی از کارشناسان بر این باورند که با محبوبیت بیشتر جوامع و بازی‌های ارزهای دیجیتال در این فضا، این توکن با افزایش قیمت مواجه خواهد شد.

کوتاه مدت یکی پیش بینی این توکن رسیدن به سطح 0.05 تا 0.10 دلار در 3 تا 6 ماه آینده است. همچنین این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن طی شش تا دوازده ماه به 0.55 دلار برسد.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش تجارت نیوز تنها در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما