اخبار خودرو

افزایش قیمت اطلس G اعلام شد

افزایش قیمت اطلس G اعلام شد

آخرین بخشنامه های پرداخت برای مشتریان محصولات سایپا نشان می دهد که این شرکت اطلس جی را گران کرده است.

آخرین بخشنامه برای تکمیل پرداخت برای محصولات خودرو سایپا این نشان می دهد که قیمت Atlas G افزایش یافته است. پیش از این قیمت نهایی اطلس جی 406 میلیون تومان اعلام شده بود و اکنون این قیمت به 412 میلیون تومان افزایش یافته است. این لیست قیمت ماهانه سایپا است اطلس g بدون تغییر ذکر شد اما اکنون پیام های ارسالی از سوی مخاطبین عزیز جدیدترین خودرو حکایت از افزایش قیمت اطلس جی حدود 6 میلیون تومان دارد. البته باید در نظر داشت که این افزایش قیمت احتمالا به دلیل افزایش هزینه های جاری تحویل خودرو در سال جدید است.

جدول افزایش قیمت اطلس جی

نام ماشین قیمت قبلی (تومان) قیمت جدید (تومان)
اطلس g ۴۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ۴۱۲,۰۰۰,۰۰۰

سایپا قرار است چهارشنبه هفته جاری برنامه پیش فروش محصولات خود را داشته باشد. انتظار می رود اطلس جی نیز در این شرایط به فروش برسد. البته در نظر داشته باشید که در برنامه های پیش فروش قیمت نهایی نیست و قیمت مصوب در زمان تحویل خودرو محاسبه می شود.

فیلم معرفی و مشخصات سایپا اطلس.

اطلس سایپا G به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ به نام M15-GSI مجهز شده است. با تغییرات فنی در نظر گرفته شده در این موتور، اکنون توان های فنی 90 است رزومه قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور از قبل رسیده است. قدرت را از طریق یک گیربکس 5 سرعته تامین می کند. کتابچه راهنمای به چرخ های جلو می رسد. نسخه G دارای ویژگی هایی مانند دو کیسه هوا، سانروف، روکش داخلی چرم مصنوعی و پارچه ای، تهویه الکترونیکی دستی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور TPMS، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت، صفحه نمایش لمسی، سنسور پارک و دوربین است. قسمت عقب مجهز به نمایشگر تعویض دنده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا