افزایش فروش خودروهای برقی جنرال موتورز؛ خودروساز آمریکایی در مسیری متفاوت از رقبا

در حالی که برخی از خودروسازان مانند مرسدس بنز و پورشه با کاهش فروش محصولات الکتریکی خود مواجه شده اند، جنرال موتورز با انتشار گزارش سه ماهه سوم خود نشان داد که این نوع خودروها بی مشتری نیستند.

بر اساس این گزارش، جنرال موتورز موفق به فروش 32095 خودروی برقی بین جولای تا سپتامبر 2024 شده است. این رکورد نشان می دهد که خودروساز بزرگ آمریکایی از بهترین سه ماهه در زمینه فروش مدل های برقی پیشی گرفته است. برای مقایسه بد نیست بدانید جنرال موتورز در سه ماهه دوم سال جاری موفق به فروش 21930 دستگاه خودروی برقی شده است. با این محاسبه می توان نتیجه گرفت که در سه ماهه سوم سال جاری فروش خودروهای برقی این شرکت 40 درصد افزایش یافته است. ناگفته نماند که در فصل اول سال جاری، فروش مدل های برقی جنرال موتورز بالغ بر 16425 دستگاه بوده است. در سه ماهه سوم سال جاری، سهم جنرال موتورز از بازار خودروهای الکتریکی آمریکا به 9.5 درصد رسید. در فصل اول این رقم 6.5 درصد بود.

افزایش فروش خودروهای الکتریکی جنرال موتورز؛ این خودروساز آمریکایی مسیری متفاوت از رقبای خود را دنبال می کند
افزایش فروش خودروهای برقی جنرال موتورز؛ خودروساز آمریکایی در مسیری متفاوت از رقبا

موفقیت چشمگیر شورولت اکینوکس الکتریکی

بخش مهمی از رشد تعداد جنرال موتورز به دلیل موفقیت شورلت اکینوکس الکتریکی است. این خودرو که در حال حاضر پرفروش ترین مدل برقی جنرال موتورز است، 9772 مشتری را به خود جذب کرده است که معادل تقریباً یک سوم کل مشتریان است. Electric Blazer نیز با 7998 مشتری در رتبه دوم قرار دارد. فروش این کراس اوور برقی نسبت به سه ماهه دوم 21 درصد افزایش داشته است.

اگرچه تولید بولت برقی در سال گذشته متوقف شد، اما این خودرو در سه ماهه سوم امسال 168 دستگاه فروخته است. نکته مهم دیگر این است که فروش سیلورادو برقی از 2196 دستگاه در سه ماهه دوم به 1995 دستگاه در سه ماهه سوم کاهش یافته است. با این حال، جنرال موتورز قصد دارد نسخه ارزان‌تری از سیلورادو الکتریکی را در اواخر سال جاری عرضه کند که انتظار می‌رود فروش آن را افزایش دهد.

مدل ماشین میزان فروش در سه ماهه سوم سال 2024.
اعتدال الکتریکی ۹, ۷۷۲
ژاکت برقی ۷,۹۹۸
سیلورادوی برقی ۱,۹۹۵

رشد شگفت‌انگیز پذیرش هامر الکتریکی و آینده‌ای روشن برای کادیلاک

افزایش فروش خودروهای الکتریکی جنرال موتورز؛ این خودروساز آمریکایی مسیری متفاوت از رقبای خود را دنبال می کند
افزایش فروش خودروهای برقی جنرال موتورز؛ خودروساز آمریکایی در مسیری متفاوت از رقبا

در میان محصولات برند GMC (جی ام سی) هامر برقی به نظر می رسد بسیار موفق بوده و فروش آن در سه ماهه سوم امسال نسبت به سال گذشته 268.9 درصد رشد داشته است. متن آهنگ کادیلاک با فروش 5800 دستگاه در سه ماهه اول و 7224 دستگاه در سه ماهه سوم سال رقابت جدی با همتایان آلمانی خود دارد. طبق آمار تاکنون بیش از 20 هزار دستگاه از این مدل به فروش رسیده است. شاید بدانید که تا پایان سال کادیلاک دو مدل اپتیکال جدید خواهد داشت IQ مقیاس شده و مدل Vistic سال آینده به خانواده خودروهای برقی این برند می پیوندد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما