میم‌کوین محبوب بیبی‌دوج کوین (BabyDoge) طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک رشد چشمگیر ۱۳۳۰ درصدی در حجم معاملات خود بوده است. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، حجم معاملات روزانه این توکن به بیش از ۲۲۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، افزایش حجم معاملات این میم‌کوین با رشد قابل‌توجه قیمت بیبی‌دوج کوین در همین بازه زمانی همراه بوده است.

قیمت این توکن در حال حاضر با افزایشی ۱۵.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۳۱ دلار رسیده و میزان افزایش قیمت آن طی هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده است.

این جهش چشمگیر در قیمت و حجم معاملات همزمان با لیست شدن بیبی‌دوج کوین در بایننس اتفاق افتاده است.

بایننس در جدیدترین به‌روزرسانی خود اعلام کرد که بیبی‌دوج کوین را در پلتفرم‌های مختلفی از جمله سیمپل ارن (Binance Simple Earn)، کانورت (Binance Convert)، مارجین (Binance Margin) و اتو اینوست (Binance Auto-Invest) خود لیست کرده است.

از تاریخ ۱۶ سپتامبر، کاربران می‌توانند از بیبی‌دوج کوین در پلتفرم سیمپل ارن بایننس استفاده کنند و از ۱۷ سپتامبر نیز، با استفاده از گزینه‌های پرداخت سرویس اتو اینوست این صرافی، این توکن را خریداری کنند.

همچنین، سرویس مارجین بایننس نیز بیبی‌دوج کوین را به عنوان یک دارایی جدید جهت وثیقه‌گذاری در اختیار کاربران قرار داده است.

از طرفی، بازار فیوچرز بایننس نیز از ۱۶ سپتامبر، قرارداد آتی دائمی BABYDOGEUSDT را با اهرم تا ۷۵ برابر راه‌اندازی کرده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما