اخبار روز

افزایش امنیت روی دیوار از طریق احراز هویت ویدیویی

دیوار برای افزایش امنیت تراکنش های کاربران و کاهش کلاهبرداری، سرویس احراز هویت دیجیتال (تصویری) را راه اندازی کرده است. پلتفرم دیواری با بیش از 53 میلیون کاربر. یکی یکی از مهمترین بسترهای معاملات آنلاین در ایران است و روزانه 500 هزار آگهی در این پلتفرم ثبت می شود. افزایش امنیت و اعتماد برای کاربران هنگام تراکنش – در هر زمان یکی این یکی از دغدغه های وال است و این امکان جدید با استفاده از شرکت های خدماتی خارج از دیوار به این پلتفرم اضافه شده است.

این سرویس بخشی از راه حل جدید دیوار است که به نام “کنار دیوار” شناخته می شود. با این رویکرد جدید، کاربران Wall می توانند هنگام انجام تراکنش برای تجربه ای امن تر و راحت تر، از خدمات سایر شرکت ها و استارت آپ ها در این پلتفرم استفاده کنند.

پیش از این، کاربران Wall می توانستند با وارد کردن شماره تلفن همراه و کد کشور خود، احراز هویت اولیه را تکمیل کنند. با اضافه شدن احراز هویت ویدیویی، که مشابه احراز هویت آنلاین برای افتتاح حساب بانکی است، یک فروشنده کالا یا یک ارائه دهنده خدمات اکنون می تواند با ارسال یک ویدیوی کوتاه، احراز هویت ویدیویی را از سرویس های شریک دیوار دریافت کند. استفاده از این عملکرد برای کاربران همه دسته های دیوار در دسترس است.

هرکسی که از طریق دیوار اقدام به فروش کالا یا ارائه خدماتی مانند تعمیرات و غیره می کند، از این طریق به طور رسمی تایید و ثبت نام می کند و سایر کاربران می توانند از طریق احراز هویت تصویر آگهی دهنده، اطمینان حاصل کنند که همان شخصی است که تصویر او در آگهی موجود است. نه مشابه تایید هویت رانندگان تاکسی اینترنتی.

به گزارش اتاق خبر دوار، با این قابلیت کاربران در خرید یا استفاده از خدمات اطمینان بیشتری پیدا می کنند و تبلیغات احراز هویت شده بازدید بیشتری خواهند داشت.

کاربران در حال حاضر می‌توانند از سه ارائه‌دهنده خدمات UID، GATA و Venify (Esra Data) برای احراز هویت تصویر استفاده کنند تا روند فروش کالاها و ارتقای خدمات خود را بهبود بخشند.

مسیر استفاده از احراز هویت ویدیویی

1- برای استفاده از این سرویس، پس از ثبت آگهی کافی است به قسمت «مدیریت آگهی» در اپلیکیشن برد بروید.

2- در این قسمت شما باید با انتخاب تکمیل آگهی در قسمت تکمیلی آگهی درخواست تأیید نمایید.

افزایش امنیت روی دیوار از طریق احراز هویت ویدیویی

3- وقتی وارد قسمت Verification Request می شوید سرویس های مختلف موجود به شما نمایش داده می شود و می توانید از این قسمت سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب سرویس، فرآیند آن را در بستر شرکت ارائه دهنده خدمات وارد کنید. در این مرحله می توانید انتخاب کنید که عکس احراز هویت شده خود در آگهی نمایش داده شود یا خیر.

افزایش امنیت روی دیوار از طریق احراز هویت ویدیویی

4- در پایان و پس از تایید، توضیحات احراز هویت ویدئویی به تبلیغ شما اضافه شده و برای سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود.

افزایش امنیت روی دیوار از طریق احراز هویت ویدیویی

می توانید از یک یا چند سرویس احراز هویت دیجیتال یا ویدیویی استفاده کنید و اینها در جزئیات آگهی شما ظاهر می شوند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا