اخبار روز

افراد جذب شده باید مطالعه کنند.


به گزارش مانیبان، حسین زاهدی با اشاره به ایام اربعین و تمایل برخی از مشمولان لشکری ​​برای شرکت در این سفر معنوی، اظهار کرد: برای مشمولان غیر غایب متولد شده مجوز خروج از کشور برای زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر را دریافت کنید. 2004 و قبل از آن هنوز لازم است.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان اربعین اظهار داشت: فقط در ایام 17 تیر ماه تا 14 شهریور 1403 صدور مجوز خروج از کشور بدون حق ضمانت خواهد بود.

تامین مالی نوین تیرماه

وی تاکید کرد: این دسته از مشمولان باید قبل از عزیمت به پایانه های مرزی با مراجعه به سامانه اینترنتی http://sakha.epolice.ir اجازه خروج از کشور بدون پرداخت وثیقه را داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: در پایانه های مرزی از خروج بدون مجوز زندانیان جلوگیری می شود.

این مسئول فرجا خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) مراجعه کنند. در @khabaresabazi برای مطلع شدن از آخرین اخبار مرتبط.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا