اخبار ورزشی

افتخاری دیگر برای ورزش ایران؛ ۷ آزادکار به مرحله نمه‌نهایی قهرمانی آسیا راه پبدا کردند

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، هفت وزن گذشته رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور ۲۰۲۳ آسیا از صبح امروز -سه شنبه 23 خرداد- در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و تمامی کشتی گیران ایران موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم، اهورا خاطری با انجام استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر اوسوخ بات اردن از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین، سام سیار با وزن ۴۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ هارویا فوکاساوا از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، امیرمحمد نوازی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر صفر باوودورج از مغولستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۴، کورساناتبک ایساکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین، امیررضا تیموری زاد با وزن ۵۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر، آچو لیو از چین را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. سجاد پیردایه نیز با وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ شمس الدین جومابویف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، توحید نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ و ضربه فنی، وینای از هند را شکست داد. در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر، سلیمان موساگولیف از ترکمنستان را نیز شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. همچنین، ابوالفضل محمدنژاد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با نتیجه ۱۰ بر صفر، ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد. در مرحله نیمه نهایی، او به مصاف برنده‌های کشتی‌گیران ازبکستان و قرقیزستان می‌رود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا