اخبار روز

هفته دولت با رونمایی: شهرستان اسلام آباد غرب میزبان افتتاح کارگزاری جدید!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد که به منظور جبران تعطیلی کارگزاری اسلام آباد غرب، یک کارگزاری جدید در این شهر به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسیده است.

در گفت‌وگو با خبرنگار کرمانشاه، اسکندر کاکایی اعلام کرد که به دلیل تعطیلی شعبه اسلام‌آباد غرب، یک شعبه جدید در این شهر به‌طور رسمی راه‌اندازی شده است. وی افزود که به علاوه از خدمات غیرحضوری که در حال ارائه آنها هستند، سازمان تأمین اجتماعی سالانه حدود ۱۶۰ میلیون مراجعه‌کننده به شعب تمامی نقاط کشور را در پنجاه و هفت خدمت پرتردد خدمات داده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه نیز اضافه کرد که با هدف ارائه خدمات جامع به همه‌ی مخاطبان، سازمان به انتقال خدمات به صورت غیرحضوری پرداخته است. همچنین او به پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان مستمری‌گیر پرداخته و افراد واجد شرایط که تا تاریخ ۳۱ مرداد درخواست خود را ثبت کرده‌اند، بر اساس قوانین و مقررات مربوطه در اولویت قرار گرفته‌اند.

مسئول ادامه داد: در حال حاضر، سازمان تأمین اجتماعی درخواست‌های مردم را تجمیع کرده و اگر تعداد آنها بیش از ۴۰ هزار نفر باشد، قصد دارد از روش قرعه‌کشی برای انتخاب برخی از افراد استفاده کند. اگر تعداد درخواست‌ها ۴۰ هزار نفر یا کمتر باشد، این موضوع به دستور کار پرداخت قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به زمان پرداخت وام تا پایان هفته، تأکید کرد که این طرح تاکنون در مرحله مصاحبه قرار دارد و امیدواریم که به زودی در دستور کار قرار گیرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا