اخبار روز

اعلام نتایج نهایی آزمون 1403 به تعویق افتاد

به گفته مشاور مسئول سازمان سنجش، اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 و شروع انتخاب رشته به دلیل تاخیر در دریافت نمرات نهایی گواهینامه از وزارت آموزش و پرورش با تاخیر مواجه شد.

مشاور سرپرست سازمان سنجش گفت: برای اعلام رتبه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 1403 منتظر دریافت نمرات گواهینامه تحصیلی کل آموزش و پرورش هستیم.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت و گو با مهر وی در خصوص پیگیری داوطلبان در خصوص اعلام رتبه و زمان گزینش کنکور سراسری 1403 گفت: منتظر دریافت مجموع نمرات گواهینامه تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم تا رتبه و زمان گزینش داوطلبان اعلام شود. برای کنکور سراسری 1403 .

وی افزود: با توجه به نقش 50 درصدی عملکرد تحصیلی در نمره کل آزمون سراسری، تا ارائه نمره کلی عملکرد تحصیلی داوطلبان به سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور امکان پذیر است. تعیین نمره کل آزمون و تعیین سطح و رتبه داوطلبان. انتخاب رشته وجود ندارد.

کریمیان یادآور شد: همانطور که در اعلام نتایج اولیه تحصیلی نوبت دوم آزمون سراسری پانزدهم مراد ماه اعلام شد، نمره کل پیشرفت تحصیلی تعدیل شده پس از دریافت از دوره آموزشی در گواهینامه داوطلب نمایش داده می شود و پس از آن. بر اساس اطلاعیه ای که قرار است منتشر شود، برنامه زمانبندی اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و همچنین انتشار ضوابط عملکرد انتخاب رشته آزمون سراسری 1403 و رتبه داوطلبان در سهمیه و رتبه کشوری اعلام خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا