قیمت خانه در تهران

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، محله تهرانپارس در شرق و شمال شرق پایتخت و منطقه 4 و منطقه 8 شهرداری تهران واقع شده است و این محله به دلیل دلیل وجود بلوار پروین به دو قسمت تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم می شود. 

غرب تهران پارس از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شهید (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین متصل است. شرق تهران پارس نیز از شرق به 139 خیابان و بخشی به خیابان شهید شفیعی مکرم (135)، از غرب به بلوار پروین (شاه)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می شود.

یک کارشناس املاک این محله در گفت و گو با اکو ایران با اشاره به افزایش قیمت رهن و اجاره می گوید: نرخ های تعیین شده در حال حاضر برای رهن و اجاره متناسب با مبلغی نیست که متقاضیان در نظر دارند هزینه کنند. متقاضیان رهن و اجاره وجود دارند اما اینکه متقاضیان برای انتخاب خانه چه معیاری دارند با بودجه آنها تناسب ندارد.

بررسی های پی ام آپ از فایل های ارائه شده در بسترهای اجاره و رهن خانه نشان می دهد که برای رهن یک واحد کوچک با زیربنای 40 تا 60 متر مربع در تهران پارس باید حداقل 200 میلیون تومان وجه نقد داشته باشید. البته این مبلغ با توجه به اجاره ماهانه متفاوت است.

برای رهن کامل یک آپارتمان با این محدوده زیربنا حداقل 250 میلیون تومان نیاز دارید که البته باید این را در نظر گرفت که با این مبلغ نباید انتظار داشته باشید که امکاناتی مانند آسانسور و پارکینگ داشته باشید.

یک واحد با زیر بنای 60 متر مربع در محله غرب تهران پارس با 370 میلیون تومان رهن و 300 هزار تومان اجاره ماهانه و یک واحد دیگر عرضه می شود.

در محله تهران پارس شرقی، کل رهن یک واحد 50 متری 350 میلیون تومان و کل رهن واحدی به این متراژ 280 میلیون تومان است.

اعلام قیمت رهن و اجاره در تهرانپارس + جدول قیمت

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *