اخبار روز

اعلام زمان بارگذاری مدارک برای پذیرفته شدگان آزمون دبیری.


به گزارش مانیبان، آزمون گزینش شغل معلم و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش در حالی 28 اردیبهشت ماه ماه در سراسر کشور برگزار شد که بیش از 381 هزار متقاضی ثبت نام و رقابت کردند، این در حالی است که این وزارتخانه تنها مجوز جذب دریافت کرده است. 24889 نفر از سازمان استخدامی اداری.

بر اساس اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، پس از اعلام نتایج اولیه، فرآیند ارزیابی آزمون برای جذب معلمان واجد شرایط انجام می شود.

نتایج آزمون انتخاب معلم اعلام شد. به این سایت مراجعه کنید تاثیر 33 مورد امتیاز در قبولی نهایی + عناوین مدارک امتیازدهی

بالاخره آنهایی که پذیرفته شدند تیر، مرداد و شهریور شهید رجایی آموزش های لازم برای سال تحصیلی جدید را در کلاس های درس دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش آغاز می کند.

کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان این رشته های حرفه ای روز گذشته (5 خرداد 1403) بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور به آدرس www.sanjesh .org منتشر شد.

در صورتی که متقاضیان با توجه به نتیجه کارنامه آزمون جزو پذیرفته شدگان باشند، دارای ظرفیت چندگانه جهت شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی مدارک و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت های عمومی می باشند. گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی و ارزشیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش و برای مراحل بعدی از روز سه شنبه 9 خرداد و حداکثر تا 2 تیرماه سال جاری با مراجعه به پورتال انتخاب و استخدام my.medu.ir. دپارتمان (KARA) باید تمایل خود را برای شرکت در فرآیند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربرگ های درخواستی، رعایت آنچه در دفترچه آزمون درج شده است، اعلام کرده و کلیه مدارک مورد نیاز را بارگذاری کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولتی، داشتن شماره تلفن همراه متعلق به داوطلب الزامی است. عدم مراجعه به سامانه در مهلت مقرر جهت تکمیل “برگ های خوداظهاری” به منزله انصراف از استخدام در رشته آموزشی خواهد بود.

فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در سامانه استخدام و گزینش (KARA) انجام خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا