اخبار روز سینما

پشت پرده ازدواج محمدرضا گلزار و دستمزد نجومی اش!/فیلم

ماجرای ازدواج ساختگی گلزار و دستمزد نجومی گلزار برای اجرایش در تلویزیون چیست؟ به ادعای امین فردین این ازدواج و حواشی آن برنامه‌ای از پیش تعیین شده بوده است.

ماجرای ازدواج ساختگی گلزار و آیسان

فیلم صحبت امین فردین درباره ازدواج ساختگی گلزار و آیسان را در ادامه مشاهده می کنید.  فردین معتقد است که باردار شدن آیسان و مراسم عقد آن‌ها، عدم نمایش چهره آیسان و … همه یک برنامه از پیش تعیین شده است.

[/video]

 

بالا گرفتن دعوا و فحاشی گلزار به آیسان

بعد از اینکه امین فردین مدعی شد ازدواج گلزار از قبل برنامه ریزی شده و نوشته شده تا مخاطبان گلزار دوباره بالا بیایند، خبر طلاق او منتشر شد. علتش چه بود؟ چرا عکس های آیسان هرگز منتشر نشد؟

به گفته فردین در صدا و سیما هیچ اتفاقی بی دلیل نمی افتد. گلزار برای بازگشت به صدا و سیما برنامه داشت تا دوباره طرفداران و محبوبیت پیدا کند.  ابتدا که نقشه با حضور میلیونی هواداران (قلابی) در یک افتتاحیه آغاز شد. بعد ازدواج، طلاق و حالا که آیسان آقاخانی به نظر می‌آید حامله باشد، دعوا و بحث جدل بین گلزار و آیسان آقاخانی پیش آمد.

علت فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان چه بود؟ ویدئوی لو رفته از زندگی لاکچری متاهلی محمدرضا گلزار را ببینید و بعد از آن به خواشی ازدواج وی با آیسان آقاخانی خواهیم پرداخت:

[/video]

یکی از کاربران نوشت:

چون گربه داره حتما لاکچری هست. 😂برید توی خیابون خیلی از این گربه ها زیباتر هست ثوابم داره ببرید نگه دارید لاکچری زندکی کنید.

گلزار و گربه اش
گلزار و گربه اش

فحاشی و درگیری لفظی گلزار و آیسان در دبی

[/video]

یک ویدیو اخیرا صحبت های رضا گلزار در اینترنت به سرعت منتشر شد، در این ویدیو او نظر رضا گلزار درباره منتقدان می گوید و صحبت های رضا گلزار در مورد توهین بسیار بحث برانگیز شده است.

پاسخ جالب رضا گلزار به توهین ها

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین 1356 بازیگر و خواننده ایرانی است. این ویدئو از سخنرانی او اخیرا در فضای مجازی دست به دست شد.

پاسخ جالب به توهین های رضا گلزار

فیلم صحبت های رضا گلزار را در زیر مشاهده می کنید:

او در سال ۱۳۸۴ پردرآمدترین بازیگر ایرانی شد. یکی از گران ترین بازیگران ایران. محمدرضا در گلزار خرداد وی اعلام کرد که در سال 1402 با آیسان آقاخانی (فعال در مدلینگ) ازدواج کرده است.

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژه تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد. پس از مدتی برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (1379) به کارگردانی ایرج قدری تجربه بازیگری را تجربه کرد. وی اصالتاً آذربایجانی و متولد تهران است.

دستمزد نجومی گلزار برای اجرایش در تلویزیون
دستمزد نجومی گلزار برای اجرایش در تلویزیون

وی به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم بازی کرد. او به عنوان مربی بدنسازی در تیم ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال سال 1386 فعالیت کرد. تا سال آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریایی آغاز کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا