اخبار روز سینما جهان

اعلام جزییات همکاری تهیه کننده ایرانی با ریچارد کلایدرمن

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، میلاد ماهان راد، تهیه کننده موسیقی که در سال های اخیر فعالیت های مستمری را با تعدادی از خوانندگان مشهور کشورمان در تورهای بین المللی از جمله اکسپو دبی، اروپا، کانادا و استرالیا انجام داده است، در گفتگو با خبرنگار. مهر وی از همکاری با ریچارد کلایدرمن نوازنده مشهور فرانسوی در برگزاری تور کنسرت این هنرمند جهانی به عنوان تهیه کننده خبر داد و گفت: این اولین بار است که یک گروه بین المللی ایرانی تولید تور کنسرت خارجی ریچارد کلایدرمن در کانادا را بر عهده می گیرد. است.

وی درباره جزئیات این کنسرت ها گفت: این کنسرت ها با عنوان «عاشقانه های بی پایان» در روزهای 19 و 22 آبان ماه برگزار می شود.آبان ماه) در ونکوور و تورنتو کانادا برگزار می شود و در این کنسرت ها با ریچارد کلایدرمن به عنوان تهیه کننده همکاری خواهم کرد. این در حالی است که عقد قرارداد با یک شرکت بین المللی ایرانی در میان تعداد زیادی از تهیه کنندگانی که با کلایدرمن همکاری می کنند یکی از بی سابقه ترین اقداماتی است که تاکنون در عرصه تولید موسیقی کشورمان در سطح جهانی انجام شده است. .

ریچارد کلایدرمن یکی از هنرمندان مشهور پیانو است که در سال های اخیر آلبوم های زیادی در قالب های مختلف منتشر کرده است. این هنرمند هفتاد و یک ساله اهل فرانسه که در سال های اخیر کنسرت های بسیاری را در کشورهای جهان اجرا کرده است، تجربیات زیادی در تکثیر آثار معروف موسیقی کلاسیک، تنظیم آثار مختلف موسیقی ملی و حتی موسیقی فیلم دارد. آن را نیز با آثار خود ساخته است.

۲۲۰

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا