مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۰۰ دستگاه مختلف ازخودرو‌های سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی به شماره ۵۸۳ این سازمان در مزایده سراسری فوق العاده عرضه شد. در ادامه به ببرسی این موضوع می پردازیم.

به گزارش مانیبان به نقل از ایرنا، سید عبدالمجید اجتهادی روز چهارشنبه گفت: این تعداد خودرو در 24 استان به مزایده گذاشته شده است. علاقه مند تا 30 آبان برای بازدید از خودروها می توانند به انبارهای این سازمان در استان ها مراجعه و قیمت ارائه کنند.

وی افزود: شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیکی دولت انجام می شود و 5 آذرماه مرحله رمزگشایی با حضور نهادهای نظارتی انجام و نتایج به اطلاع برندگان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش کالاهای خریداری شده با بیان اینکه قیمت پایه این تعداد خودرو یک میلیارد و 300 میلیون تومان است، تصریح کرد: بیشترین تعداد خودرو توسط استان های آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، خوزستان و قم عرضه شده است.

اجتهادی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت و سازمان اموال، محل بازدید و شرکت در مزایده را انتخاب کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *