به گزارش پی ام آپ، وزارت کار بیانیه دیگری درباره اجرای صورتحساب الکترونیکی صادر کرد. در این بیانیه آمده است: به منظور پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و مشخص شدن حمایت های دولت از تامین سبد غذایی خانوارها، از روز دوشنبه 29 خردادماه، افزایش اعتبار برای سه دهک اعمال می شود.

بر اساس این اطلاعیه شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی، خرید کردن با بیش از 80 درصد یارانه 400 هزار تومانی معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

این اطلاعیه می افزاید: خانوارها می توانند یک ماه قبل از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، این طرح برای کلیه مشمولان اختیاری است.

شیر کم چربی بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، محصولات لبنی، شکر، حبوبات و گوشت گاو منجمد 11 مورد اصلی در طرح کالابرگ الکترونی هستند.

8 فروشگاه زنجیره بزرگ در این طرح مشارکت دارند و بارکدخوان در شهرهای کوچک و روستاها نصب می شود تا امکان دسترسی و امکان بهره مندی از کاتالوگ الکترونیکی برای عموم مردم فراهم شود.

تمامی خانوارهای مشمول طرح می توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از مانده اعتبار خود مطلع شوند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما