جشنواره صنعت ساختمان و صنایع با عنوان جشنواره ملی تراز برگزار شد.

در تاریخ 15 مرداد ماه 1402، به همراه اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، جشنواره ملی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با نام “جشنواره ملی تراز” در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

"رتبه تراز برتر" به صنایع گیتی پسند اعطا شد!/ جزئیات خبر

در این رویداد که با همت اتاق تعاون تهران و با حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری، متخصصین و کارشناسان، و انجمن‌های علمی و صنفی صنعت ساختمان برگزار شد، آخرین دستاوردهای بخش ساختمان در سطح ملی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست «جایزه ملی تراز» به عنوان تخصص برگزیده به علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند اهدا شد. نوآوری در صنعت ساخت و ساز اطمینان حاصل شد

اعطا

در ابتدای آغاز کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، غرفه گیتی کالا (شبکه فروش محصولات گروه صنایع گیتی پسند) با استفاده از تمهیدات بصری مدرن و ایده‌های خلاقانه و هوشمندانه، از جمله استودیو خبر و نمایشگری که تولیدات کارخانه‌های هلدینگ گیتی پسند در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان را به صورت مستقیم پخش می‌کند، همراه با مدیران کارخانه و بازدیدکنندگان در پرسش و پاسخ، با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

اعطا

اعطا

با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده از سوی بازدیدکنندگان، غرفه گیتی کالا در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، به عنوان یکی از بهترین غرفه‌ها شناخته شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *