اخبار روز

برآورد هزینه تعویض کابل‌ها در کرمانشاه به 380 میلیارد رسید! / استارت طرح کاهش تلفات شهری!

محمد مرادی  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در نشستی از هزینه 380 میلیارد ریالی برای ایجاد کابل‌های خود نگهدار برای جلوگیری از سرقت و روشنایی معابر خبر داد.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار پی ام آپ کرمانشاه بیان کرد: در مجموع حجم تعویض سیم ها با کابل های خود نگهدار در سال های (1400، 1401 و 1402) 941 کیلومتر بوده و اعتبارات صادر شده برای این کار بالغ بر 345 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: پروژه های تحویل برق روستایی امسال با تبدیل خطوط برق به کابل های خود نگه دار تاکنون 36 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال طی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در طرح های کاهش تلفات شهری امسال تاکنون 54 کیلومتر با 240 میلیارد ریال وام پوشش داده شده است.

وی افزود: 600 کیلومتر خط با استفاده کامل از وام های شرکت، اعتبارات دریافتی و منابع داخلی تبدیل به کابل خود نگهدار شد و 100 کیلومتر کابل زیرزمینی   در حوزه روشنایی معابر و جلوگیری از سرقت به کار گرفته شده است.

این مسئول گفت: در خصوص تغییر سیم به کابل شهری، این پروژه در شهرستان های جوانرود و هرسین به طور کامل تکمیل شده و مابقی برنامه نیز در حال اجراست.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا