اخبار روز

اعشار 1 تا 5 شگفت زده شدند. بسته غذایی 900 هزار تومانی برای عید سعید فطر توزیع شد

دولت برای کمک به دهک های پایین جامعه و اقشار کم درآمد جامعه کمک های مالی و کالایی را در قالب بسته معیشتی به سرپرستان این خانوارها ارائه می کند. این بسته های معیشتی دارای ارزش ها و مقادیر متفاوتی هستند. جزئیات پرداخت بسته زندگی دولت مارس را در سایت دیجی اینترتینمنت خواندیم.

2505 بسته غذایی به ارزش 900 هزار تومان توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال حمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 2505 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

کاظم فلاحی دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی، مناطق کم برخوردار و مناطق حاشیه شهری در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

هلال حمر مدیرعامل جمعیت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته های توزیع شده شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، چای، شکر و رشته است و ارزش هر بسته 9 میلیون ریال است.

وی همچنین از گسترش 243 سفره افطاری همزمان با ماه مبارک رمضان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: 11 هزار نفر از بسته های غذایی در سفره های مذکور استفاده کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: شهروندان این استان در قالب کمپین انسان دوستانه با استقرار پنج پایگاه در کهگیلویه و بیراحمد، کمک های نقدی بالغ بر 670 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه اهدا کردند.

معاونین داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد نیز تاکید کردند: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با برپایی 12 پایگاه پایش سلامت در نوروز بیش از چهار هزار نفر از خدمات معاینه عمومی سلامت بهره مند شدند.

سید محمود رزمجو با اشاره به مشارکت 145 نفر از داوطلبان این جامعه در ارائه خدمات نوروزی خاطرنشان کرد: در مجموع 30 هزار نفر در اجرای طرح نوروزی از خدمات داوطلبان بهره مند شدند.

توزیع حدود 4000 بسته معیشتی بین خانواده های کم درآمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان حدود چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های مستضعف این استان توزیع شد.

سید محمد مهدی سجادی دوشنبه (20 فروردین) افزود: در قالب کمپین هلال رحمت بر اساس سیره امام علی (ع) با هدف تامین معیشت خانواده های نیازمند و کم درآمد، توزیع بسته های معیشتی و برپایی سفره های افطار ساده ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا با همت خیرین و خانه های حلال 24 سفره افطار در تمامی شهرستان ها و در برخی پست های نوروزی واقع در جوار محل اسکان مسافران برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره همکاری اعضای داوطلب خانه های هلال گفت: در این طرح بیش از 400 نفر از داوطلبان هلال احمر در توزیع و نصب سفره های افطار شرکت کردند.

بسته معیشتی 500 هزار تومانی توزیع شد

روز دوشنبه 1000 بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال تهیه و بین مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته های معیشتی شامل هفت قلم شامل برنج، روغن، چای، سویا، رشته، شکر و رب گوجه فرنگی است که با کمک اهدا کنندگان.”

نورمحمد پیلور با بیان اینکه دزفول یکی از شهرستان های شاخص در زمینه کمک های خیریه است، افزود: اداره بهزیستی دزفول برای پایداری معیشت و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشتریان خود نیازمند کمک خیرین است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: هفت نوع کالا و توزیع گوشت قرمز بین مددجویان این سازمان نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان دزفول گفت: با وجود اینکه دزفول از نظر مشارکت های اجتماعی مردمی رتبه اول خوزستان را دارد اما با توجه به خدمات متنوع اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری برای بیماران، افزایش همراهی خیرین با این سازمان پیش بینی می شود. “

وی افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال کل کمک های نقدی خیرین دزفولی در سال گذشته بوده که ضمن تجلیل از این خیرین از شهروندان و سایر خیرین نیز برای کمک به این نهاد دعوت به عمل می آید.

هم اکنون 9 هزار و 500 نفر تحت پوشش مددکاری اجتماعی دزفول هستند و از خدمات این سازمان خدمات رسان بهره مند هستند.

بازماندگان بسته اجتماعی دولتی چگونه ثبت نام می شوند؟

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی معیشتی دولت با تاکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری افراد به هیچ نهاد یا سازمانی نیست، اعلام کرد: مشمولان می توانند ظرف مدت ده روز درخواست خود را ارسال کنند.

خانوارهای داغدار شرکت کننده در بسته حمایتی معیشتی دولت برای ثبت نام باید مراحل زیر را انجام دهند.

گام اول: سرپرستان خانوار برای ثبت نام در بسته حمایتی معیشتی باید کد دستوری «*#6369» را روی تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

مرحله دوم: با وارد کردن عدد 1 در پاسخ به دستور داده شده به صفحه ای هدایت می شویم که فرد باید کد ملی سرپرست خانوار را وارد کند.

مرحله سوم: پس از ارسال کد ملی سرپرست خانوار (طبق اطلاعیه وزارت امور اجتماعی، خط باید حاوی نام سرپرست خانوار باشد)، در صورت پاسخگویی سامانه پیامی مبنی بر اینکه اطلاعات ثبت شده و کد رهگیری ظرف 24 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد.

مرحله چهارم: 48 ساعت پس از دریافت کد رهگیری، فرد باید با سامانه ای که اعلام می شود تماس بگیرد. بعداً سیستم به شما اطلاع خواهد داد.

در بین این دهک ها بسته زندگی یک میلیون و 400 هزار تومانی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت حمایت از زندانیان کاشمر گفت: در آستانه عید سعید فطر با حمایت آستان قدس رضوی 60 بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان کاشمری توزیع شد.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده صبح دوشنبه در مراسم توزیع بسته های حمایتی در حسینیه رزمندگان کاشمر با حضور خیرین گفت: در این زمان 60 سبد معیشتی شامل 19 قلم کالا و 3 کالای فرهنگی است. بسته هایی به قیمت هر سبد یک میلیون و چهارصد هزار تومان برای توزیع موجود می باشد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کاشمر با بیان اینکه این اقلام توسط آستان مقدس رضوی با 50 درصد تخفیف تهیه شده است، گفت: در این نقطه در مجموع 850 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با قدردانی و تشکر از خیرین و نهادهای حمایتی که همواره به اقشار محروم و نیازمند توجه ویژه داشته اند، گفت: انجمن حمایت از زندانیان کاشمر از 240 خانواده نیازمند زندانی حمایت می کند.

بلوچ زاده افزود: خدمات ارزنده ای از جمله آزادی زندانیان، اشتغال و توانمندسازی مددجویان، امور فرهنگی و تربیتی، ساخت و ساز و تعمیرات منزل، درمان و بهداشت، تامین جهیزیه، کمک نقدی و غیرنقدی، پرداخت وام های خیریه و اهدای نیروی کار و اشتغال. تجهیزات، از جمله خدماتی است که سال گذشته توسط انجمن حمایت از زندانیان ارائه شد.

توزیع 22000 بسته غذایی به ارزش 364000 تومان از امروز

ایسنا/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون 22 هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه بین نیازمندان استان بدون توجه به خدمات آبرسانی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم توزیع شده است. استان.

سردار امانول غستاسبی، امروز دوشنبه (20 فروردین) در سنندج در رزمایش همدلی و پشتیبانی وفادارانه سپاه بیت المقدس کردستان سنندج اظهار داشت: یکی یکی از راهبردهای اساسی سپاه پاسداران و وظایف مهم و حساس سپاه پاسداران، از دیگر وظایف مهم پاسداری و پاسداری از انقلاب، توجه به مردم و اقشار آسیب پذیر است.

وی افزود: سپاه امروز در کنار سایر نیروهای خدمتگزار و مسلح مانند یکی یکی از وظایف ایشان و با توجه به تاکید فرمانده کل سپاه و در راستای اجرای دستورات فرماندهی، توجه به مستضعفین جامعه است که به خوبی در حال اجراست.

به گفته سردار غستاسبی، سپاه بیت المقدس استان کردستان در سال گذشته 80 میلیارد تومان در مناطق محروم استان هزینه کرده است.

وی گفت: برای اینکه کمک ها واقعی باشد و به نیازمندان واقعی برسد، با استفاده از توان فرماندهان، نیازمندان شناسایی و شمارش شدند.

فرمانده ارتش کردستان افزود: تاکنون 22 هزار بسته معیشتی، لوازم خانگی و بسته جهیزیه بین نیازمندان استان بدون توجه به خدمات آبرسانی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی افزود: در شهرستان های پایین شهر کردستان علاوه بر آبرسانی روستایی همراه با دولت در توسعه راه ها و سایر اجزای روستاها نقش داشته ایم که به خوبی انجام شده است.

سردار غستاسبی تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی، 1000 لوازم خانگی و یارانه به ارزش 8 میلیارد تومان (ارزش هر بسته حدود 364 هزار تومان) توزیع می شود.

وی ادامه داد: ما با تمام توان در تلاش هستیم تا مشکلات مردم را حل کنیم چرا که امروز مردم مهمترین و محکم ترین رکن، پشتوانه قاطع انقلاب و اجرای فرامین رهبری هستند چرا که مردم همیشه در دفاع از انقلاب و کشور بوده و هست.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا