اخبار روز

اعشار 1 تا 4 با 100 میلیون تومان صاحب خانه می شوند

مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفت: منابع وام این صندوق در اختیار توسعه گران قرار می گیرد تا متقاضیان مسکن یارانه ای از دهک 1 تا 4 تنها با 100 میلیون تومان صاحب خانه شوند.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن (چهارشنبه 12 مردادماه) در مراسم رونمایی از نرم افزار جامع مدیریت دارایی و املاک صندوق ملی مسکن با اشاره به اینکه نرم افزار جامع مدیریت دارایی می تواند شفافیت مالی را به همراه داشته باشد، گفت: : صندوق ملی مسکن گامی جدید در نظام ایران است که ظرفیت زیادی به سمت مسکن دارد و نباید روزی باشد که مستاجران نگران خرید ملک باشند.

گزارش چیزی مهرمدیر عامل صندوق ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: صندوق ملی مسکن به عنوان یک نهاد مالی در زمینه تامین مالی ساخت و ساز مسکن کشور نه تنها از منابعی مانند کمک های متقاضی، منابع بانکی و نهادهای دولتی استفاده می کند، بلکه از ظرفیت های قانونی نیز استفاده می کند. به عنوان صندوق های املاک و مسکن و ساختمان شروع به جذب سرمایه های کوچک کرده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق ملی مسکن از دو سال گذشته تاکنون بیش از 20 همات برای ساخت مسکن هزینه کرده است و البته 400 همات در حوزه مسکن هزینه شده است، گفت: علاوه بر این منابع وام این صندوق تامین می شود. در اختیار سازندگان می تواند در دهک 1 تنها با 100 میلیون تومان صاحب خانه شود.

مهدیار اسماعیلی در پایان گفت: مردم علاوه بر منابع مالی مستقیم 240 میلیارد تومان نیز به صندوق ملی مسکن نهضت ملی مسکن پرداختند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا