اعزام خبرنگاران گیلانی برای پوشش رسانه ای اربعین

قائم مقام دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه اربعین یک رویداد تمدنی است، گفت: اربعین امسال با موضوع «کربلا بر الاقصی» برگزار می شود.

بازتاب آنلاین، در نشست رایزنی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه ای استانداری گیلان، محمد احمدی ادیب معاون دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه اربعین یک رویداد تمدنی است، گفت: اربعین امسال با شعار کربلا از طریق الاقصی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: برای انعکاس بیشتر و بهتر برنامه های اربعین، موسسات فرهنگی برای تولیدات رسانه ای و بسترهای فضای مجازی ستاد اربعین فعالیت می کنند.

احمدی ادیب در خصوص اعزام 30 خبرنگار از مرکز استان گفت: خبرنگاران اعزامی در شش گروه پنج نفره شامل خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی اعزام می شوند.

وی ادامه داد: طی مکاتبات قبلی فرمانداران شهرستان ها مقرر شد خبرنگاری فعال از شهرستان برای تهیه گزارش به رسانه ها اعزام شود.

قائم مقام دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان از توزیع سیم کارت دائمی با اینترنت اختصاصی برای خبرنگاران و اینترنت بین المللی برای فعالیت های رسانه ای حاضر در این مراسم خبر داد.

وی با بیان اینکه وحدت در اربعین دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوارتر می کند، گفت: برنامه ریزی فرهنگی استانی با موضوع اربعین، برگزاری جشنواره آثار اربعین، اردوی رسانه ای در شهرستان برای انعکاس فعالیت های اربعین و کارکردهای رسانه ای از برنامه وجود دارد. چهارصد هزار.

احمدی ادیب مردمی با اشاره به برگزاری این مراسم اربعین اظهار داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم قرار است مراسمی دلپذیر، مقرون به صرفه و ایمن برگزار شود.

کمپین رسانه ای “ما یک خانواده زیر چادر او هستیم”.

سرهنگ مهدی پارسا بعدازظهر پنجشنبه با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بزرگ اربعین در عرصه های مختلف، گفت: با توافقات کشورهای اسلامی، حضور کنگره بزرگ مردمی اربعین بیش از گذشته پررنگ شده است.

رئیس بسیج رسانه گیلان در خصوص اعزام 20 خبرنگار به اربعین افزود: سال گذشته در سفر اربعین 12 هزار اثر رسانه ای از سوی خبرنگاران اعزامی گیلان به کربلا منتشر شد.

پارسا با اشاره به تجلیل از شهدای رسانه در کربلا گفت: نقش رسانه ها و خبرنگاران در انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام) کم نظیر است.

وی از اجرای کمپین رسانه ای «زیر خیمه اش ما خانواده ایم» در گیلان خبر داد و افزود: کمپین رسانه ای «زیر خیمه اش ما یک خانواده هستیم» ویژه اصحاب رسانه برای معرفی فرهنگ عاشورا و ترویج فرهنگ عاشورایی اجرا می شود. آداب و سنن مذهبی، مذهبی و محلی.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اعلام خبر برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای اربعین در کشور گفت: جشنواره رسانه ای اربعین در قالب ها و محورهای مختلف در گیلان برگزار می شود.

پارسا با اعلام اعزام 30 خبرنگار استان به مسیر پیاده روی اربعین گفت: با توجه به نشست مشترک سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اربعین استانداری، اعزام خبرنگاران به اربعین در راستای تولیدات رسانه ای بین المللی است. همایش اربعین.

وی با اعلام برپایی موکب رسانه ای در مرز مهران افزود: این موکب در مرز مهران به منظور ارتقای ساماندهی و هماهنگی اصحاب رسانه و خبرنگاران و اطلاع رسانی بهتر اخبار برگزار می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما