اخبار روز سینما

اعدام خواننده جنجالی ایرانی؟ + دلیل امیر مقصودلو برای بازگشت به کشور چه بود؟ + چه چیزی در انتظار اوست؟

امیرحسین مکصودلو ملقب به تتلو صبح امروز در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله توسط دادگاه بازداشت شد. مهم ترین مشکلات این فرد جوانان زیر 18 سال و خانواده هایشان هستند.

مهاجری وکیل اصلی قوه قضائیه: تتلو پرونده بزرگی تحت عناوین مختلف دارد که می توان آن را اعدام کرد.

مهاجری یکی از وکلای اصلی قوه قضائیه در گفت و گوی تلفنی با خبرگزاری دانشجو گفت: جرایم تتلو در ترکیه در ایران قابل رسیدگی است و نیازی به شاکی خاص نیست.

تتلو طیف وسیعی از موارد مجازات اعدام تحت عناوین مختلف دارد:

یکی از مهم ترین اقدامات تتلو که گفته می شود باعث گسترش فساد شده است، دعوت وی از جوانان زیر 18 سال برای حضور در اقامتگاه این خواننده در استانبول بود.

مردم مدعی شدند که نوجوانان و دختران نوجوان در خانه این خواننده مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. پیش از این روایت ها و ویدئوهایی از آزار جنسی رئیس تتلو در فضای مجازی منتشر شده بود.

سحر قریشی چندی پیش در کانال یوتیوب خود مدعی شد که برخی از خالکوبی های بدنش را در ویلای تتلو در زیر شکنجه، ضرب و شتم و شرایط نامطلوب روحی و روانی انجام داده است، تتلو اخیرا به فرودگاه رفته و قصد سفر به ایران را داشته است. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چرا او علی‌رغم پرونده جدی‌اش تلاش کرد به ایران بازگردد، از جمله محاکمه متهمانش در ترکیه و بدهی‌ای که به مجریان کنسرت دارد، وجود دارد.

رئیس تتلو پیش از این به 10 سال زندان و 73 ضربه شلاق و 5 سال تعلیق محکوم شده بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا