اخبار روز سینما

اعدام این بازیگر زن ایرانی + دلیل حکم؟

به گزارش پی ام آپ، لادین جعفری بازیگر 69 ساله کشورمان زندگی پرفراز و نشیبی را سپری کرده است. خواب 25 ساله از اعتیاد به کارتون و حالا بازیگر یکی او به یکی از چهره های مشهور سینمای ایران تبدیل شد.

تصادف و بازگشت به زندگی

داستان زندگی لادن زمانی عجیب تر شد که با خودرویی تصادف کرد که راننده آن عادی نبود. سرنشینان خودرو او را در آسمان آبی رها کردند و برف بر پیکر بی جانش انباشته شد. سه روز بعد پلیس او را پیدا کرد و به سردخانه برد. چهار روز بعد، در حالی که او را به مراسم خاکسپاری می بردند، پرونده او به طور مرموزی ناپدید شد. در همین حین جسد وی در قسمت گرم اورژانس آویزان ماند و به طرز عجیبی زنده شد.

معجزه ای که زندگی شما را تغییر داد

پس از بازگشت لادن به زندگی، کفن او به عنوان نعمت پاره شد و روزنامه ها این تیتر را منتشر کردند: زنی پس از سفر 7 روزه خود به آخرت به این دنیا بازگشت. این اتفاق معجزه آسا باعث شد لادن تصمیم بگیرد زندگی خود را تغییر دهد. او به مؤسسه «جماعت طلوع بینشانها» رفت و در آنجا از اعتیاد رهایی یافت و به عنوان مشاور باقی ماند.

مسیر بهبودی و بازیگری

در این موسسه لادن مورد توجه دیگران قرار گرفت و به یک برنامه تلویزیونی دعوت شد. او از سرنوشت خود و مشکلاتی که تجربه کرده است گفت. چون فرزندش را در مسجد رها کرده بود، اما پسرش در کوچکی از دنیا رفت و دردی در دلش گذاشت. وی همچنین از اعدام برادر کوچکترش، مرگ خواهر خوابیده اش از سرما و ناپدید شدن برادرش خبر داد. با این حال این برنامه به او کمک کرد تا برادر گمشده اش را پیدا کند و نور امیدی را در دلش روشن کرد.

ورود به دنیای سینما

پس از این اتفاقات هومن سیدی از او برای بازی در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» دعوت کرد و با این فیلم به شهرت زیادی دست یافت. او نقش مادر نوید محمدزاده را بازی کرد و بلافاصله در فیلم شنای پروانه و سریال یاغی به ایفای نقش اصلی پرداخت. او با پولی که از اولین تجربه بازیگری به دست آورده بود توانست بعد از ۵۶ سال غربت خانه ای اجاره کند و مستقل شود.

زندگی حال و آینده

لادین جافوند که روزگاری به عنوان مددکار اجتماعی کار می کرد، اکنون در مجموعه تلویزیونی «ینی کمپ» به کارگردانی منوچهر هادی بازی می کند و می گوید زندگی نامه خود را نوشته است که برخی از آن ها تبدیل به فیلم سینمایی می شود. او نمونه ای از استقامت و استقامت است که توانست از دل مشکلات به اوج برسد. یکی او یکی از بازیگران مشهور ایران شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا