اخبار روز سینما

آیا آنجلینا بین فرزندانش فرق میذاره؟

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

خانواده بزرگ آنجلینا جولی را همه می شناسند. این بازیگر به غیر از فرزندان بیولوژیک خود، کودکانی از نژادهای مختلف را نیز به فرزندی پذیرفته است. جولی با هر یک از دختران بزرگترش، شایلو و زهارا، رابطه متفاوت و خاصی دارد که به گفته جولی از دوران کودکی متفاوت آنها نشات می گیرد.

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

زهارا کودکی پرچالشی داشت و با مشکلات جسمانی جدی درگیر بود

آنجلینا جولی در حین فیلمبرداری فیلم “لارا کرافت: مهاجم مقبره” (لارا کرافت: مهاجم مقبره)، کاری جسورانه انجام داد که زندگی او را برای همیشه تغییر داد. جولی تصمیم گرفت به تنهایی فرزندی را به فرزندی قبول کند. و اینگونه بود که پای مدکس در زندگی جولی باز شد و او اولین فرزندخوانده این بازیگر مشهور شد.

چند سال بعد، جولی تصمیم گرفت فرزند دیگری را به فرزندی قبول کند و در آن زمان بود که او و زاهرا با هم برخورد کردند. به گفته جولی، از همان ملاقات اول رابطه خاصی بین آنها شکل گرفت و زهرا خیلی زود در زندگی او حضور پررنگی پیدا کرد. در سال 2005، جولی رسما سرپرستی زاهرا را بر عهده گرفت.

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

همه به خصوص مادکس خیلی زود عاشق زاهرا شدند. جولی در این باره گفت: “مدکس زهرا را بسیار دوست دارد.” زمانی که زهرا به خانه ما آمد، 7 ماهه بود و به همین دلیل برای مدکس مانند اسباب بازی بود که می توانست آن را در آغوش بگیرد و به آن نگاه کند.

با این حال، در ابتدا مشکلاتی وجود داشت. فقط چند ساعت پس از اینکه زهرا کوچک به خانه جدیدش رسید، جولی غرق در نگرانی بود. وزن کم زهرا که فقط 4 کیلوگرم بود نگران کننده بود، بنابراین جولی خیلی زود او را نزد دکتر برد و آنجا بود که متوجه چیزی شد که قلبش را لرزاند. زهرا از بدو تولد از سوءتغذیه شدید رنج می برد و اکنون یک عفونت باکتریایی شدید داشت.

زاهرا کوچک به عفونت سالمونلا مبتلا شده بود که علت مرگ و میر بسیاری در نوزادان و کودکان شناخته شده است. اما زاهرا با مادری مهربان و مراقبت های پزشکی بر مشکلات غلبه کرد و با احیا از بیمارستان مرخص شد.

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

جولی صاحب اولین دختر بیولوژیک خود شد

در سال 2006، آنجلینا جولی و برد پیت اولین فرزند بیولوژیکی خود به نام شیلو را به دنیا آوردند. از همان ابتدا مشخص بود که شیلو با هر دوی آنها، مخصوصاً پیت، اشتراکات زیادی دارد. جولی همچنین به این شباهت چشمگیر اشاره کرد که شیلو را از خواهران ناتنی و برادران ناتنی اش متمایز می کرد.

با وجود اینکه جولی همیشه دوست داشت یک فرزند بیولوژیک داشته باشد، اما زمانی که از او در مورد احساساتش نسبت به شیلو پرسیده شد، یک بار گفت که نمی‌خواهد در مقایسه با فرزندان خوانده‌اش از فرزندان بیولوژیکی‌اش حمایت خاصی داشته باشد. این بدان معناست که خانواده جولی بر اساس عشق و بدون توجه به نسبت خونی تشکیل شده است و هر یک از فرزندان او جایگاه ویژه ای در این خانواده دارند.

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

جولی ارتباط عاطفی عمیق تری با زاهرا پیدا کرد

جولی همچنین یک بار گفت که بدون داشتن فرزندان بیولوژیک قطعا احساس خوشبختی بیشتری می کند. با این حال، دیدگاه جولی در مورد این موضوع با دیدن رابطه عمیق برد پیت با فرزندان خوانده اش تغییر کرد. او در این باره گفت: برد را با مادکس دیدم و فهمیدم که برد چقدر آنها را دوست دارد و وجود پسر بیولوژیکی به هیچ وجه تهدیدی نخواهد بود.

او هنگام صحبت در مورد فرزندانش، بر اهمیت عشق بدون توجه به ارتباطات بیولوژیکی تأکید کرد. او گفت که اگرچه اولین ملاقاتش با شیلو پس از تولدش تجربه بسیار زیبایی بود، اما بر ارتباط عاطفی عمیقی که او با زهرا در اولین ملاقاتش احساس کرد تأثیری نداشت.

آنجلینا جولی می‌گوید که به دختر خوانده‌اش نزدیک‌تر است تا دختران بیولوژیکی‌اش

به گفته جولی، تجربه مشترک درد و سختی، پیوندی ناگسستنی بین او و فرزندان خوانده‌اش ایجاد کرده است. او در این باره گفت: “من بیشتر به Madex، Zahara و Pax احساس می کنم زیرا آنها نجات یافته اند. شایلو از بدو تولد بسیار نازپرورده به نظر می رسید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا