اخبار روز سینما جهان

اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور»

راسل کرو افکار خود را در مورد دنباله جدید گلادیاتور ریدلی اسکات به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از دنباله آن کمی ناراحت است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر برنده اسکار در گفت و گوی جدید خود درباره ساخت قسمت دوم فیلم پرطرفدار «گلادیاتور» گفت: از این که دارند فیلم دیگری می سازند، کمی ناراحتم چون کاراکتر من در فیلم مرده است. فیلم اصلی و درباره کاری که انجام می شود حرفی ندارم درباره فیلم چیزهایی شنیده ام که واقعاً در آن موفق نیستم، اما نمی توانم چیزی بگویم چون در آن حضور ندارم، خواهم داشت. تا ببینیم فیلم چطور می شود.”

راسل کرو نقش ژنرال رومی ماکسیموس را در فیلم گلادیاتور در سال 2000 بازی کرد. این فیلم به کارگردانی اسکات، گلادیاتور را دنبال می کند که او به دنبال انتقام از امپراتور فاسدی است که خانواده اش را به قتل رساند و او را به بردگی گرفت.

در «گلادیاتور ۲» بازیگرانی چون «پل مسکال»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشنگتن» و «کانی نیلسن» به ایفای نقش می پردازند و ریدلی اسکات نیز مانند نقش اصلی، کارگردانی را با فیلمنامه ای از «دیوید» بر عهده دارد. اسکارپا”. دارد.

در قسمت اصلی گلادیاتور، راسل کرو در نقش ماکسیموس ظاهر شد، یک سرباز برده رومی که به دنبال انتقام از کومودوس غاصب رومی با بازی خواکین فینیکس است. شخصیت اصلی گلادیاتور در پایان فیلم اصلی می میرد و فیلم جدید با شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می شود که به شدت تحت تأثیر شخصیت ماکسیموس است.

پل مسکال، که نقش اصلی لوسیوس را در قسمت دوم بازی می کند، سال گذشته به مجله امپایر گفت که این قطعاً بزرگترین فیلمی است که او تا به حال در آن بازی کرده است.

مسکال توضیح داد: من واقعا هیجان زده هستم، اما دور شدن از میراث فیلم کمی سخت است. فکر می‌کنم فیلم‌نامه این دنباله واقعاً خوب نوشته شده است و به نسخه اصلی ادای احترام می‌کند.»

ریدلی اسکات پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی خواکین فینیکس در نقش «ناپلئون بناپارت» دستور کار ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» را تعیین کرده و قرار است این دنباله در تاریخ 22 نوامبر 2024 به اکران سینماها برود. .

قسمت اصلی «گلادیاتور» در سال 2000 به فروش کلی بیش از 400 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در 11 رشته نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را از آن خود کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا