اخبار روز

اعتراف به قتل یک جوان در سیدخندان

به گزارش بازتاب آنلاین، گروهبان «علی ولی پور گدرزی» رئیس پلیس آگاهی منطقه تهران بزرگ گفت: دوشنبه شانزدهم بهمن در سال 1402 قتل یک مرد افغان توسط مأموران کلانتری 120 سیدخندان به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی گزارش شد.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: پس از اعلام این خبر، تیمی از بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند و با جسد مردی 30 ساله مواجه شدند. با ضربات متعدد چاقو کشته شد. همچنین در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول مدتی است در این ساختمان مشغول به کار بوده و سایر کارگران ساختمان در آن شب پس از شنیدن صدای درگیری از خواب بیدار شده و مشاهده کرده اند که دو مرد افغان در حال مجروح شدن شدید همکار خود و تهدید سایرین متواری شده اند.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این پرونده تا مشخص شدن بازپرس جنایی ادامه داشت یکی اعضای خانواده مقتول او را پیدا کردند. وی ماجرای این جنایت هولناک را اینگونه تشریح کرد: خانواده مقتول با خانواده ای از قبیله دیگری در افغانستان درگیر شدند به همین دلیل مقتول چند هفته پیش افغانستان را ترک کرده بود و برای فرار از این مشکلات و درگیری ها به ایران آمده بود در آنجا درگیری ایجاد شد. بین پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل و این دو برادر به قصد انتقام به محل حادثه رفته و با چاقو دست به این جنایت زدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دریافت این مهم از مخفیگاه مطلع شدند یکی آنها یکی از متهمان را در شهریار شناسایی و پس از کسب مجوز از دادگاه، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که متوجه شدند برادرش به مکان نامعلومی متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات اولیه با اظهارات ضد و نقیض گفت که من و برادرم با مقتول و طایفه اش اختلاف داشتیم و تصمیم به انتقام گرفتیم و به همین دلیل در روز حادثه. به محل جنایت رفت و برادرم در این مورد بی گناهم و برادرم عامل اصلی جنایت است و به مکان نامعلومی متواری شد.

233236

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا