هوش مصنوعی یکی این یکی از پدیده های معاصر است که در چند ماه گذشته بحث برانگیزتر بوده است. البته اصل هوش مصنوعی نوآوری جدیدی نیست و باید به عنوان توسعه دستگاه ها و سیستم عامل های قبلی تلقی شود. نکته این است که اکنون هوش مصنوعی خطرناک است. با این حال ، استفاده از این فرصت جدید جدی تر شده است زیرا برخی از آنها آنها را تهدیدی برای انسان می دانند.

تهدید به هوش مصنوعی یا فرصت ها؟

به گفته ایلنا ، هوش مصنوعی نیز در مدت زمان کوتاهی بر هنر و رشته های هنری بی شماری تأثیر گذاشته است. شاید بزرگترین خطر هوش مصنوعی استفاده در هنر باشد ، زیرا هنر یک ساختاری و البته انسان است. این شخصی است که ممکن است بتواند هوش مصنوعی را در جایی شکست دهد.

آنچه هنرمندان و کارشناسان را بیشتر نگران می کنند ، عموم مردم هوش مصنوعی در رویدادها است. در این چند سال ، هوش مصنوعی بخش جدیدی در جشنواره ها ، نمایشگاه ها و حراج ها بود. این پدیده همچنین در عکاسی و جشنواره های این هنر مورد استفاده قرار گرفت.

اظهارات انتقادی چهار هزار هنرمند به حراج کریستی

همه اینها باعث شده است که چهار هزار هنرمند توضیحات عمومی در مورد شناخت هوش مصنوعی توسط حراج نیویورک کریستی را منتشر کنند. شایان ذکر است که حراج از 4 فوریه آغاز می شود و تا 6 مارس ادامه دارد.

سردبیر کارلی پورتفیلد مقاله جدید هنر یکی شرکتهای تابعه CNN (CNN “(CNN” در صفحه رسانه گزارش شده است.

اثری در بخش حراج Cryshes/ قیمت این اثر 1.5 و 2.9 دلار تخمین زده می شود

چالش هایی که نامشخص هستند یا نه!

گزارش CNN آغاز می شود: تقریباً 5 نفر می خواهند در طی توضیحات عمومی کریستی نیویورک ، فروش کامل از هوش مصنوعی را انجام دهند.

امضا کنندگان تأکید کرده اند که این فروش گسترده برای اولین بار در حراج معتبر مانند کریستی که به هوش مصنوعی اختصاص داده شده است ، است. این توجه جدی ابراز نگرانی کرده است. آنها بر حق نویسنده تأکید کردند و گفتند که نگرانی آنها ایجاد برخی از قطعات و سیستم عامل های دیجیتالی بر اساس هوش مصنوعی است که در نهایت از هنرمندان واقعی استفاده می کند.

نامه ای از کریستی در ابتدا توسط 1.5 هنرمند و نویسنده امضا کرده بود.

نویسندگان و امضا کنندگان این بیانیه عمدتاً برای مدل های هوش مصنوعی برای ایجاد برخی از کارها در فروش دشوار است. آنها بر استفاده غیر مجاز از نام ها و آثار هنرمند و جهل نویسنده تأکید کردند.

شایان ذکر است که این نامه در چند روز گذشته و یک روز پس از اعلام هوش مصنوعی منتشر شده است.

پیش بینی فروش 1.5 دلار

فروش که خانه حراج انتظار دارد بیش از 1.5 دلار آمریکا کسب کند ، شامل آثار هنرمندانی است که هنگام استفاده از هوش مصنوعی در نگرانی هنرمندان معاصر نقش داشته اند.

رفیق آنادول ، هارولد کوهن ، هالی هروندون و مت داریه ، الکساندر ربن و کلر سیلور هنرمندانی هستند که در بیش از بیست قطعه فروخته شده اند.

طبق آمار ، بیش از یک چهارم از آنها دیجیتالی و در بستر نشانه NFT غیر قابل تکرار تعریف شده اند.

به گفته کریستی ، نمونه هایی از سایر آثار حراج فعلی جعبه های سبک و صفحه نمایش (از جمله مانیتورها) و همچنین مجسمه ها ، نقاشی ها و چاپ ها است.

در بخشی از بیانیه ، هنرمند توضیح می دهد:

این مدل ها و شرکت هایی که در پشت آن ایستاده اند از هنرمندان انسانی استفاده می کنند و از کار خود بدون اجازه یا پرداخت پول برای رقابت با بازار که به زودی تشکیل می شود ، استفاده می کنند. این رقابت با استفاده از هنرمندان و آثار هنری جدی تر خواهد بود.

امضا کنندگان تأکید کرده اند: حمایت از هواداران آنها برای این مدل ها و مواردی که از آنها استفاده می کنند ، سرقت گسترده هنرمندان انسانی را از طریق شرکت های اطلاعاتی مصنوعی به وجود می آورد. این موجود ساده ، شرکت ها را وسوسه می کند تا سود بیشتری کسب کنند.

نیاز به صدور قوانین حقوقی جدید برای نویسندگان

استفاده از حق این هنرمند برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی مشکل دیگری است که اعتراض و انتقاد از هنرمندان را هیجان زده می کند. اکنون چند سیستم عامل با همان موضوع و همان عملکرد وجود دارد.

نکته این است که این روند منجر به شکایات علیه شرکت های فناوری و تولید کنندگان نرم افزار خواهد شد. از یک طرف ، هنرمندان می گویند که آثار آنها توسط برنامه های اطلاعاتی مصنوعی بدون اجازه یا پاداش مالی برای آموزش مدل ها استفاده شده است! از طرف دیگر ، شرکت های فناوری استفاده از استفاده منصفانه را توجیه می کنند. داستان این است که این نوع آژانس های هوش مصنوعی و شرکت ها آنها را قادر می سازند از برخی از کارهای چاپی استفاده کنند! این بدان معنی است که قوانین جدید باید معرفی شوند.

انتقاد از یک سازمان غیر سودآور توجه به هوش مصنوعی

Ed Newton-Luxury (مدیرعامل آموزش داده شده توسط عادلانه) ، که تولید اطلاعات مصنوعی را برای تهیه داده های عادلانه تأیید می کند ، از طریق شبکه X-Social نوشت: چرا حراج Christies این مدل ها را به ده یا هزاران دلار می فروشد و بنابراین تأیید می کند هوش مصنوعی؟ در حالی که چنین آثاری منجر به فقر اولیه هنرمندان می شود. زیرا آنها دائماً در این روش غیرمعمول به سرقت می روند.

نامه ای که چهار هزار هنرمند امضا شده است به هنرمند دیجیتالی کریستی ، نیکول سیلس گیلز و سباستین سانچز ، که منجر به حراج می شود ، خطاب شد.

اعتراض 4 هنرمند برای فروش 600000 دلار آمریکا

در این درگیری رسانه ای ، سخنگوی مجلس حراج کریستی برای دفاع از هوش مصنوعی برای دفاع از هوش مصنوعی: “هنرمندانی که کار آنها در حراج فعلی فروخته می شود ، همه در شیوه های چند رشته ای فعال و قوی هستند.” در میان آنها برخی از موزه های پیشرو در جهان قرار دارند.

وی تأکید کرد که آثار حراج فعلی کریستی از هوش مصنوعی برای تقویت بدن کار خود استفاده می کنند.

در میان هنرمندان حراج فعلی کریستی ، SARP Karam Yauz ، که آثار وی در فروش کریستی گنجانده شده است ، این است که این ایده را بیان کند که هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی سرقت است که مبتنی بر داده ها است.

Sarp Yawz گفت: “بیشتر تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نتیجه ترکیب میلیون ها نفر (به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر) است.” این بدان معناست که هیچ هنرمندی نمی تواند ادعا کند که پایه و اساس تصویر یک علفزار ، خیابان ، یک شوالیه ، برای خودش است.

وی افزود: هوش مصنوعی به طور کلی الهام بخش انسان را به روش های مختلف تقلید می کند. چنین کارهایی به وضوح فقط هنگام تجزیه و تحلیل اطلاعات مؤثر است.

کریستیسیان این کار را توضیح می دهد: در “چهره های نوظهور” پینر ون ارمن ، دو عامل هوش مصنوعی که روی پرتره ها کار می کنند. “یکی مأمورین از هوش مصنوعی تولیدی برای نشان دادن و نقاشی چهره ها استفاده می کنند. “دیگر وقتی او تصویر را به عنوان یک چهره انسانی معرفی می کند ، روند را متوقف می کند.”

پایان و خوش بینی

با توسعه بیشتر فناوری برای هوش مصنوعی و ادغام بیشتر در زندگی روزمره ، قوانین چاپ نیز با این پدیده همراه است.

ماه گذشته ، دفتر انتشار ایالات متحده تصمیم گرفت که هنرمندان می توانند کارهایی را که ایجاد کرده اند با ابزارهای هوش مصنوعی چاپ کنند. با این حال ، “مواد تولید شده توسط هوش مصنوعی” هنوز حق حمایت ندارد.

۲۴۴۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما