اخبار روز

اعتدالیون به دنبال کاندیدای قوی برای انتخابات ریاست جمهوری هستند: رایزنی با لاریجانی

محمود واعظی: سیاست حزب تعدیل و توسعه مشارکت فعال در انتخابات رقابتی است. به همین دلیل هنگام کاندیداتوری با شخصیت های معتدل مشورت می کنیم. ما در این زمینه با آقای لاریجانی مذاکره کرده ایم.

محمود واعظی معاون دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه درباره سیاست ها و کیفیت حضور حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: سیاست حزب اعتدال و توسعه مشارکت فعال در عرصه رقابت است. انتخاب کنید. به همین دلیل هنگام کاندیداتوری با شخصیت های معتدل مشورت می کنیم. ما در این زمینه با آقای لاریجانی مذاکره کرده ایم.

به گزارش جماران؛ قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی و افزایش مطالبات مردم، سرمایه‌های اجتماعی نظام تحلیل رفته است. این روند باید متوقف شود و برای رفع نواقص تلاش شود

محمود واعظی در جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه که با حضور اکثریت اعضا در خصوص موضوع انتخابات ریاست جمهوری آتی برگزار شد، گفت: هیچ شخص و هیچ گروه سیاسی نمی تواند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی تفاوت باشد. آینده کشور و همه باید تغییر کنند و رضایت بیشتری داشته باشند و سعی کنند به خواسته های خود پاسخ عملی بدهند. بنابراین باید با حمایت مردم به بهبود شرایط کمک کرد. همه ما باید کمک کنیم تا رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند مشکلات داخلی و خارجی کشور را با مشارکت بالای مردمی در انتخابات حل کند.

قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: متأسفانه در سال های اخیر به دلیل ناکارآمدی دستگاه های اجرایی و افزایش مطالبات مردم، سرمایه اجتماعی نظام تحلیل رفته است. و این روند باید متوقف شود و با احتیاط تلاش شود تا نواقص اصلاح شود.

رئیس سابق دفتر ریاست جمهوری در خصوص سیاست و کیفیت حضور حزب اعتدال و توسعه در انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: سیاست حزب اعتدال و توسعه حضور فعال در انتخابات رقابتی است. به همین دلیل هنگام کاندیداتوری با شخصیت های معتدل مشورت می کنیم. ما در این زمینه با آقای لاریجانی مذاکره کرده ایم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا