اخبار روز سینما

اظهارنظر جنجالی پرویز پرستویی درباره تلویزیون و گلایه از این رسانه و سرگرمی های زنجیره ای داخلی پرستویی: کار من با تلویزیون تمام شده است.

پرویز پرستویی در سال های اخیر گفت یکی او یکی از پایگاه های مهم خود که تلویزیون است را از دست داده است و حتی حاضر نیست خبر فوتش را زیرنویس تلویزیون بگذارد. امروزه این کامنت به یکی از پربازدیدترین مطالب در شبکه های اجتماعی تبدیل شده و مدام دست به دست می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، پرویز پرستویی در گفت و گو با اکبر نبوی در برنامه «قاف» به تغییر کاربری تلویزیون و جایگاه آن در نزد مردم اشاره کرد و به صراحت گفت که دیگر حاضر به همکاری با این تلویزیون نیست. . رسانه ها. مشروح این مصاحبه در روزنامه فرهیختگان منتشر شده است.

پرستوی درباره اهمیت تلویزیون برای مردم مناطق محروم توضیح داد: من همیشه برای خودم یک پایان نامه داشتم، آدم خیلی مهمی نبودم اما این برنامه را با خودم داشتم، گفتم حالا باید تئاتر کار کنیم. عامه ی تئاتر، الان باید در تلویزیون کار کنید، چون در دورافتاده ترین شهرهای کشور دهقانانی با دستان پینه بسته هستند که گندم و جو خود را می فروشند و تلویزیون 14 اینچ سیاه و سفید را قسطی از تعاونی می خرند. و حالا می خواهند. در حالی که سماورش زنگ می زند و 40 استکان چای می خورد، برنامه می بیند، ما هم باید برای او برنامه داشته باشیم. چیزی که او را بهتر کند. کار خوب من برای او برکت است».

«زیر تیغ» با بازی پرویز پرستویی یکی یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی است.

با این حال وی با بیان اینکه همکاری اش با یک تلویزیون دیگر به پایان رسیده است، گفت: تمام شد. یو یکی یکی از مهم ترین پایگاه هایم که تلویزیون است را از دست دادم و واقعاً دیگر کار نمی کنم.

نبوی وقتی ابراز امیدواری کرد که شرایط برای همکاری با تلویزیون فراهم شود، توضیح داد: حتی گفتم تلویزیون حق ندارد زیرنویس مرگ من را بگذارد، چون تلویزیون هم به خطوط آلوده بود؛ اصولگرا، اصلاح طلب و… بهترین سریال ها از تلویزیون پخش شد من خودم به عنوان بازیگر کوچک سریال رعنا کار کردم قبل از آن سریال طالب را در پنج قسمت کار کرده بودم سریال صداهای فاخته آپارتمان آپارتمان ، «امام علی»، «زیر تیغ»، «خاک سرخ» همه سریال هایی بودند که وقتی اسمشان را شنیدیم مردم خوششان آمد، به خصوص اهل منطقه جنوب، می گویند خاک سرخ را فراموش نکنیم، چیزهای خوب را هم فراموش نکنیم. بعد از آن اتفاق افتاد!”

اظهارنظر جنجالی پرویز پرستویی درباره تلویزیون و گلایه از این رسانه و سرگرمی های زنجیره ای داخلی پرستویی: کار من با تلویزیون تمام شده است.
سریال «آشپز باشی» به کارگردانی محمدرضا آرتمان جدیدترین همکاری پرویز پرستویی با تلویزیون است.

پرستویی با تاکید بر اینکه جای خیلی از بزرگانی که سال ها پیش در تلویزیون برنامه داشتند خالی است، گفت: الان دلتنگ کسانی مثل اکبر عالمی و میرفخرایی در تلویزیون هستیم، نه اینکه من اینجا نشسته باشم و این حرف ها را بزنم، اما خیلی به این موضوع افتخار کردیم. وقتی عالمی با آن ادبیات اصیل و اصولی در تلویزیون می نشست و صحبت می کرد، مگر می شد کنار برنامه این فرد ننشیند، محال است.

وی به پخش تلویزیونی فیلم سینمایی «مارمولک» ساخته کمال تبریزی پس از سال ها اشاره کرد و گفت: این فیلم پس از سه هفته اول اکران توقیف شد اما به خانه های مردم رسید و اکنون بعد از قرآن و حافظ فیلم سینمایی « مارمولک» در خانه همه ایرانیان داخل و خارج از کشور که آن را دیده اند و بعد از 20 سال بالاخره تلویزیون جمهوری اسلامی ایران این فیلم را پخش کرد، چه اتفاقی افتاد که آن زمان پخش نشد و الان می شود؟ “

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا