اخبار روز سینما

علی ضیا و افشاگری درباره ماشین خوابی خانم مجری!/جزئیات

به گزارش شما نیوز به نقل از پی ام آپ؛ علی ضیا مجری معروف تلویزیون در برنامه آنلاین خود درباره ماشین خوابی این مجری اظهاراتی را بیان کرد. سید علی ضیاء متولد شهریور 1364 کار خود را با اجرای برنامه های رادیویی آغاز کرد. در ابتدا علی ضیا تهیه کننده و مجری برنامه فرمول 1 بود. علی ضیا به عنوان مجری در برنامه نیمروز شبکه سه سیما به کار خود ادامه داد. علی ضیاء او اخیرا در فضای مجازی بسیار فعال شده است.

باران نیکراه، متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۷ در استان گیلان، یک مجری و گوینده است. او دکترای رشته فیزیک اتمی – مولکولی را دریافت کرده و همزمان با تحصیلاتش به عنوان یک گوینده و مجری در زبان‌های فارسی و انگلیسی فعالیت می‌کند. باران نیکراه به خاطر دکلمه‌هایش شهرت دارد. او در واقع با نام اصلی “محدثه” شناخته می‌شود. همچنین، او برادری به نام “بهتاش” دارد که در حوزه خوانندگی فعالیت می‌کند. پدرش، آقای “بهنام نیکراه”، که بازنشسته اداره آب و فاضلاب است، نیز یک استقلالی کامل است.

ازدواج باران زیباست

در گفتگویی که با علی ضیا در برنامه “باضیا” صورت گرفت، ایشان گفت: “تو از یک بخش مهمی از زندگیت گذشتی و در حالی که داشتی در حال ازدواج کردن بودی، از آن عبور کردی…”

با این حال خانم نیکراه گفت دوست ندارد در موردش صحبت نکند


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا