اخبار روز سینما

اظهارات جبلی درباره حضور سلبریتی ها در رادیو حاشیه ساز شد! /جزئیات

مصاحبه رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای جبلی سوژه جدید رسانه ها شد. اظهارات جنجالی جبلی درباره حضور سلبریتی ها زیر را در رادیو ببینید.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: هر زمان که رسانه ملی تصمیم به استفاده از افراد مشهور داشته باشد، فرصت و ظرفیت دیده شدن را برای افرادی که موازین و معیارهای جامعه را رعایت می کنند، فراهم می کند. این نشان می دهد که صدا و سیما حاضر است فردی را به کار گیرد که متعهد به رعایت قوانین و مقررات جامعه باشد.

اظهارات جنجالی جبلی درباره حضور سلبریتی ها در رادیو

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما درباره حضور چهره ها در صدا و سیما صحبت کرد. وی از عملکرد برخی از این چهره ها در دوران نابسامانی سال گذشته ابراز نگرانی کرد. او معتقد است برخی از سلبریتی ها از شهرت و محبوبیت خود سوء استفاده می کنند و قوانین و مقررات جامعه را نادیده می گیرند. این رفتارها باعث شده که درگیر فتنه و رفتار ناشایست شوند.

وی توضیح داد که عده ای در صدد اصلاح رفتار و جایگاه خود هستند. وی تاکید کرد: صدا و سیما در صدد است تا با استفاده از شخصیت ها و چهره های محبوب برنامه ها را ادامه دهد و بر افرادی که رفتار نامناسب دارند تأثیر نگذارد. تصمیم نهایی در خصوص شرکت هر فرد در برنامه ها متعلق به مرکز پژوهش های صدا و سیما است و هرگونه ادعایی که خارج از این مرکز در این خصوص مطرح شود معتبر نیست.

صحبت های پیمان سبلی درباره حضور سلبریتی ها در رادیو

رئیس سازمان صدا و سیما گفت:

در برنامه هایی که سال گذشته در شب یلدا، شب توزیع سال نو، ماه مبارک رمضان و محرم و مناسبت های دیگر برگزار کردیم، نیازی به چهره های هنجار شکن نداشتیم و در واقع برنامه را با چهره های مردمی ادامه دادیم. این سیاست موقت ما نیست، یکی از عناوین ثابت سند تحول صدا و سیما بوده است که به آن پایبند هستیم و به همین منوال ادامه خواهیم داد.

جبلی افزود:

رسانه ملی هر گاه تصمیم به استفاده از چهره ای بگیرد، قطعاً به این طبقه بندی احترام می گذارد تا فرصت و ظرفیت دیده شدن را برای کسانی که هنجار ها را رعایت کنند، فراهم کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تایید می کنید آقای گلزار برنامه رادیویی بسازد؟ اظهار داشت:

اسم کسی را نبریم در برنامه ها و نمایش های مختلف بازیگران مختلفی حضور دارند و درست نیست که یک چهره بدهیم. گفتم رویکرد و سیاست کلی صدا و سیما، تصمیمات آنی ما نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گاهی می گویند یک برنامه 5 درصد بیننده دارد چرا جبلی ادامه می دهد؟ اظهار داشت:

مرجع رسمی اعلام کننده نتایج نظرسنجی از مخاطبان مرکز تحقیقات صدا و سیما است. کسانی که ادعای سمتی غیر از مرکز تحقیقات نشر دارند به نظر ما مردود هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا