منوش منوچهری، وکیل پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر در سالگرد قتل جانسوز این دو هنرمند گفت و گوی تفصیلی انجام داد و به ابهاماتی در این پرونده اشاره کرد. ابهاماتی مانند حذف تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام از موبایل وحیده محمدی فر، سرقت طلا، ساعت، تبلت و دوربین و موارد مشابه دیگر. منوچهری معتقد است علاوه بر چهار نفری که مستقیماً در این قتل شرکت داشتند، مغز متفکر دیگری نیز دخیل است و این چهار متهم فقط دستورات او را اجرا می کردند. به گفته این وکیل پرونده مسیر درستی را طی نکرده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، وکیل پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر یکشنبه بیست و دوم مهر وی در سالگرد قتل هولناک داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر مصاحبه مفصلی با «فیلم مزرو» انجام داد. وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: علیرغم تلاش‌های فراوان برای رفع ابهامات، نحوه پیش‌روی پرونده همچنان صحیح نیست و روند به نتیجه نرسیده است.

یک سال از قتل دلخراش داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر می گذرد اما پرونده قتل همچنان ابهامات عجیبی دارد.

منوچهری دیروز در گفت و گو با روزنامه اعتماد اظهار داشت که هنوز ابهامات زیادی درباره این قتل وجود دارد. وی تاکید کرده بود که یک فرمانده دیگر در کار است و این چهار متهم فقط دستورات آن فرمانده را اجرا می کردند.

منوچهری تصریح کرد: اظهارات دو نفر از متهمان مبنی بر سرقت با آنچه من در منزل دیدم مطابقت ندارد، زیرا ساعت مچی و گردنبند آقای مهرجویی به همراه تبلت، دوربین و… در آنجا بوده و کسی آنها را نگرفته است. درخواست کردم که همه اینها بررسی شود، اما با بی میلی مقامات قضایی مواجه شدم که نمی خواهند پیگیری کنند.»

وی به چیز عجیبی در مورد تلفن همراهش اشاره کرد و گفت: تماس های خودش با آیمو بوده و قابلیت ردیابی نداشت، پیام های دیگرش را چک کردم، چیز خاصی در آنها نبود، اما نکته عجیب این است که تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام وحیده محمدی فر از روی موبایلش حذف شده است، یعنی فقط اپلیکیشن حذف نشده، اکانت حذف شده است.

منوچهری در ادامه ابراز امیدواری کرد که شرایط بهتر شود و موضوع با دقت بیشتری مشخص شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما