اخبار روز سینما

اظهارات جالب مرجانه گلچین درباره جوکر و احسان علیخانی


طبق اخبار شما: مرجانه گلچین در گفتگو با شرق به بهانه بازی در نقش جوکر برای زنان گفت: ساخت فیلم «جوکر» برای زنان را باید نشانه خوبی دانست. احسان علیخانی با حضور زنان در جوکر تمام تلاش خود را کرد تا ثابت کند زنان در عرصه کمدی دست کمی از مردان ندارند، فقط باید به آنها فرصت داد. متأسفانه ما در دنیا خطوطی داریم که دیگر معنایی ندارند. من جزو اولین نفراتی بودم که به این برنامه دعوت شدم، اما به خاطر سنم یا گذشت زمان، کمی برای ورود به چنین رشته هایی تردید داشتم. یعنی فراتر از حوزه ای که مخاطب ما را به عنوان بازیگر می بیند و در یک برنامه رسمی و آزادتر حضور پیدا می کند.

ما خانم ها کار خیلی سخت تری نسبت به آقایان داریم مخصوصا در زمینه کمدی. چون نمی توانیم از فیزیک فیزیکی و کلامی استفاده کنیم. با این نگاه متفاوت به حضور زنان در کمدی، باید اجازه داد امثال من که بیش از 40 سال در این حرفه فعالیت می کنم، از حضور در یک رئالیتی شو کمی ترس داشته باشند.

در سینما با مخاطب محدودی سروکار داریم، اما وقتی در رسانه ای مانند تریبون یا تلویزیون ظاهر می شویم، انگار یک مگافون در دست گرفته ایم و با جمعیت صحبت می کنیم. این سخنرانی باعث سردرگمی مردم می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا