اخبار روز سینما

اظهارات بری لارسون درباره بازگشت به دنیای سینمایی مارول

بری لارسون تاکنون در چهار فیلم از مارول استودیوز در نقش «کارول دنورس» (کاپیتان مارول) ظاهر شده است و این بازیگر به زودی دوباره به این نقش بازخواهد گشت.

هنوز مشخص نیست که «دنورس» در کجا ظاهر خواهد شد، اما «لارسون» می‌گوید آینده این شخصیت را می‌داند. او در مصاحبه‌ای با «پلی لیست» گفت که از همکاری با همبازی‌هایش در فیلم مارولز بسیار لذت برده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت بری لارسون به دنیای مارول

او همچنین گفت که احساس می‌کند این فیلم بسیار مناسب با شرایط زندگی فعلی او است. او گفت:

من عاشق بودن با آن خانم‌ها بودم و فکر می‌کنم که احساس این فیلم بسیار درست است و بیشتر با جایی که من در زندگی‌ام هستم همخوانی دارد، یعنی هیچ ابرقهرمانی نمی‌تواند ما را نجات دهد. این کار همه نوع افرادی است که مهارت‌های خاص خود را دارند و توانایی درک این موضوع را دارند که یک فاجعه را نمی‌توان به تنهایی متوقف کرد. این کار همه ماست که با هم جمع شویم. بنابراین این احساس برای من بسیار درست است و شما می‌دانید، در مورد آینده، چیزهایی وجود دارد که من می‌دانم، اما نمی‌توانم به شما بگویم.

جالب اینجاست که «کوین فایگی»، رئیس مارول استودیوز، اعتراف کرده است که همه نمی‌توانند در فیلم‌های انتقام‌جویان: دومزدی و انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی حضور داشته باشند، زیرا دنیای سینمایی مارول بسیار گسترده است. با این حال، با توجه به اینکه «کاپیتان مارول» با بازی «لارسون» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های MCU در این مرحله است، می‌توان گفت که او در هر دو فیلم حضور خواهد داشت.

بری لارسون

«فایگی» در مورد دو فیلم بعدی انتقام‌جویان که اوایل این ماه منتشر شد گفت:

من به ندرت در مورد این موارد مطلق صحبت می‌کنم، درست است؟ مفهوم اینکه هرگز کسی را دوباره نبینیم، ما تیم بلیک نلسون را در فیلمی داریم که سال آینده اکران می‌شود، درست است؟ بنابراین من هرگز در مورد چنین مواردی مطلق صحبت نمی‌کنم. اما حقیقت این است که ما می‌خواهیم داستانی را در این فیلم‌های انتقام‌جویان تعریف کنیم و جایی برای 100000 شخصیت در آن وجود نخواهد داشت. بنابراین باید انتخاب‌هایی انجام شود، این قطعی است. اما این بدان معنا نیست که شما هرگز کسی را دوباره نخواهید دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های بری لارسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا