اطلس آپشنال به نمایشگاه قطعات آمد

اطلس اختیاری یکی یکی از خودروهایی است که در نمایشگاه قطعات خودرو به نمایش درآمده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو 29. خرداد تا 1 شروع شده است تیر ماه ادامه دارد. اولین روز این نمایشگاه با حضور وزیر حراست آغاز شد و وزیر حراست از شرکت ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد. یکی یکی از شرکت هایی که دست پر به این نمایشگاه آمد، گروه سایپا است که اطلس آپشنال را در غرفه خود عرضه کرد.

اطلس سایپا یکی یکی از جدیدترین محصولات گروه سایپا اخیرا شاهد حضور آن در جاده های کشور بوده ایم و از زمان طراحی تا زمان راه اندازی آن، افراد زیادی به دنبال آن بوده اند. این ماشین در واقع همان است. سکو X200 از آنچه قبلاً در تیبا 2 و کوییک قبلا استفاده شده.

اطلس اختیاری در نمایشگاه قطعات یدکی حضور یافت
اطلس آپشنال به نمایشگاه قطعات آمد

مشخصات فنی مشابه نسخه استاندارد.

همانطور که می دانید شرکت سایپا اطلس از نظر مشخصات فنی و امکانات در انواع مختلف شامل؛ اطلس اس، اطلس ال، اطلس g و اطلس ای، پیشنهاد می کند با این حال، در نمایشگاه لوازم یدکی امسال، شرکت سایپا اطلس آپشنال را معرفی کرد که می توان آن را نسخه تکامل یافته اطلس جی یا ای دانست.

اطلس از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که در مجموع می تواند 90 را تولید کند رزومه قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید شده و از طریق یک گیربکس 5 سرعته کتابچه راهنمای یا اتوماتیک CVT انتقال به چرخ های جلو این موتور در واقع M15GSI نام آن در واقع همان موتور M15 گروه سایپا است با این تفاوت که تغییرات فنی منجر به بهره وری بهتر گشتاور شده است.

اطلس اختیاری در نمایشگاه قطعات یدکی حضور یافت
اطلس آپشنال به نمایشگاه قطعات آمد

امکاناتی مانند؛ صفحه نمایش سیستم چند رسانه ای 7 اینچی، دوربین دنده عقب، دکمه های کنترل روی فرمان، آینه تاشو برقی، آنتن سقف، قالب های دو رنگ، سقف کشوییسیستم کنترل کشش سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، چراغ عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی در روز، نشانگر تعویض دنده، سنسور TPMSدامنه دی برش، سنسور پارک عقب و غیره از جمله ویژگی هایی هستند که در نسخه های فول آپشن اطلس به چشم می خورد.

ویژگی های بیشتر در اطلس اختیاری

اما نسخه نمایش داده شده در نمایشگاه لوازم یدکی تهران نسبت به سایر نسخه های اطلس امکانات و آپشن های بیشتری دارد و اضافه شدن این آپشن ها می تواند ارزش خرید این خودرو را افزایش دهد. اول از همه باید بگوییم که تغییرات این نسخه فقط به آپشن ها و نصب ها محدود می شود و در قسمت فنی شاهد تغییرات قابل توجهی نیستیم.

اطلس اختیاری در نمایشگاه قطعات یدکی حضور یافت
اطلس آپشنال به نمایشگاه قطعات آمد

در طراحی بیرونی و پرداخت بدنه این خودرو; شیشه کناری دودی، شیشه جلوی خورشیدی یا ضد اشعه ماوراء بنفش، مجموعه ای از دستگیره های جانبی طرح استیل به این خودرو اضافه شده و رنگ جلوپنجره این خودرو تغییر یافته است. در قسمت طراحی و طراحی داخلی کابین می توان گفت که شاهد تغییراتی از جمله; روکش فرمان و داشبورد چرم، صندلی‌های چرمی، کفی‌های سه‌بعدی اضافه شده، سقف و ستون‌ها از چرم، روکش‌های چرمی روکش شده و محفظه کنسول وسط اضافه شده است، اما جدا از این موارد ، برخی از تجهیزات و سیستم های جانبی که در این خودرو نصب شده اند نیز شامل: درب عقب برقی، دوربین ثبت رویدادها، سیستم آنلاین ضد سرقت ماهواره ای (ردیاب) و گرمکن صندلی ها می باشد.

آخرین نکته قابل ذکر این است که تجهیز این خودرو توسط شرکت سایپا یدک انجام شده و هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه از اطلس عرضه می شود یا خیر.

فیلم معرفی اطلس سایپا

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما