اخبار روز

اطلاع رسانی فوری به کاربران همستر بجنگ / بخوان


به گزارش مانی بان، بازی تلگرام همستر Combat از زمان معرفی تاکنون در ایران و بسیاری از کشورهای جهان موفق بوده و کاربران زیادی پیدا کرده است. اکنون کاربران زیادی وجود دارد. همستر کمبت به طعمه ای برای کلاهبرداران برای انجام حملات فیشینگ تبدیل شده است.

بر اساس گزارش شرکت امنیتی کسپرسکی، اخیراً این کاربران همستر کامبت که در این بازی تلگرامی رشد زیادی داشته، هدف حملات فیشینگ قرار گرفته و از تکنیک های فریبنده زیادی برای دسترسی به اطلاعات آن استفاده شده است.

اولگا سوستونوا، یکی کارشناسان امنیتی کسپرسکی که موفق به شناسایی این حملات فیشینگ شده‌اند می‌گویند که تیم آنها موفق به شناسایی تعدادی از طرح‌های کلاهبردار کاربران بازی‌ها شده است. همستر جنگی بوده است. که در یکی با استفاده از این طرح ها، کلاهبرداران لینک های فیشینگ را به طعمه خود ارسال می کنند و فرد را با وعده تبدیل ارزهای درون بازی به روبل فریب می دهند.

به گفته این کارشناس امنیتی، حملات فیشینگ تنها زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که کاربران بر روی لینک های آلوده کلیک کنند و در نتیجه به کلاهبرداران دسترسی لازم برای ورود به حساب تلگرام خود را بدهند. Svestonova می گوید که کاربران روسی در حال حاضر هدف این حملات فیشینگ قرار گرفته اند، اما ممکن است کلاهبرداران در کشورهای دیگر نیز از همین روش برای سرقت اطلاعات و دسترسی به حساب های بازیکنان استفاده کنند. همستر از کمبت استفاده کنید.

البته تکنیک های دیگری نیز علیه کاربران وجود دارد. همستر از مبارزات، از جمله ارائه ایردراپ های جعلی استفاده شده است. از این نظر، Svistonova توضیح می دهد که با این روش ها کاربر می تواند ناآگاهانه اطلاعات دسترسی به کیف پول خود را در اختیار کلاهبرداران قرار دهد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر بازی تلگرام همستر مبارزه کن یکی این یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام است و در 81 روز به 239 میلیون کاربر رسیده است. تلگرام همچنین در گزارشی اعلام کرد روزانه بین 4 تا 5 میلیون کاربر جدید وارد می شود همستر مبارزه می پیوندد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا