اخبار روز

اطلاعیه پایانی چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 مرداد


به گزارش مانیبان، منصور شه فروش اظهار کرد: با توجه به افزایش دما و افزایش تابش فرابنفش، کاهش کیفیت هوا به دلیل افزایش کانون های گرد و غبار و همچنین به دلیل مشکلات و عدم تعادل در زمینه تامین انرژی در بخش آب و برق ستاد مدیریت بحران استان مانند روزهای گذشته تشکیل شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز و با توجه به شرایط موجود و آتی و پس از اخذ مجوزهای لازم مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 28 مرداد ماه ادارات، بانک ها، شهرداری ها و مراکز آموزشی استان تعطیل و مشغول به کار شوند. از راه دور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خطاب به شهروندان تاکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه ماوراء بنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم آفتاب، کاهش سفرهای درون شهری و استفاده بهینه از برق و آب در روزهای جاری ضروری است.

این شیشه ساز تصریح کرد: لازم است با توجه به شبکه ها و رفع به موقع عیوب از هرگونه هدر رفت آب شبکه های فرسوده آب شرب و فضاهای سبز در اماکن عمومی، پارک ها، ادارات، صنایع و … جلوگیری شود. .

وی افزود: صمیمانه از مشتریان داخلی و تجاری درخواست می کنیم در صرفه جویی حداکثری و رعایت اصول بهره وری در مصرف انرژی برای غلبه بر موج گرمای کنونی همکاری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: از اصناف به ویژه فروشگاه های زنجیره ای، میوه فروشی ها، لوسترفروشی ها و … خواسته شده تا قبل از برخوردهای قانونی و جرائم، رعایت اصول اقتصاد را حداکثر توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات اورژانس 320 تیم امداد و نجات در ادارات آب، برق و اورژانس آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند.

این فروشنده شیشه تصریح کرد: برای حفظ جریان برق در خانه و صنایع استفاده از نور طبیعی در طول روز، صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک مصرف برق، تعویض نورافکن های قدیمی با چراغ های LED مجهز به لامپ. همچنین بر اجرای روش های پیشگیری از اتلاف انرژی از طریق نصب درزگیر و عایق پنجره تاکید شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا