اخبار روز

اطلاعیه پایانی فردا یکشنبه 31 تیر / اسامی استان های بسته


تعطیلی همدان/ساعت کاری ادارات همدان

حمید پورحسینی روز شنبه گفت: این تصمیم با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق استان با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا اتخاذ شد. . .

وی افزود: فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، ادارات و بانک های استان به استثنای مراکز خدماتی، مراکز بهداشتی و درمانی و واحدهای دارای شیفت کاری از ساعت 6 صبح روز پنجشنبه 13 مرداد ماه 1403 آغاز و تعطیل شد. ساعت 11:00 با 2 ساعت تاخیر در پایان کار.

پورحسینی خاطرنشان کرد: بدیهی است کسری ساعات کار باید از طریق دورکاری براساس ماده 87 قانون مدیریت خدمات عمومی جبران شود.

وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظفند در این ایام از سیستم های سرمایشی ادارات مربوطه استفاده نکنند.

در پی تداوم رکورد کم گرمای هفته آینده (31 تیر تا 4 مرداد) و بر اساس تصمیم ستاد عملیاتی پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران استان کرمانشاه، ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه 2 ساعت کمتر (خروج فوری) و پنجشنبه نیز تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به ورود توده هوای گرم به کمربندی غرب و استان کرمانشاه و لزوم مدیریت مصرف برق، تصریح کرد: با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تامین برق. برق رسانی به بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، ساعت کاری ادارات بانک ها و دستگاه های دولتی استان در روزهای شنبه 30 تیر تا چهارشنبه 3 مرداد این ماه برای رفت و آمد و کار از راه دور دو ساعت و در روز پنجشنبه چهارم به جلو آورده می شود مرداد بسته است و از راه دور کار می کند. کلیه ادارات، بانک ها و سازمان های دولتی به جز دستگاه های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز هستند.

مهدی پازوکی ظهر امروز با اشاره به گرمای بی سابقه در لرستان گفت: ساعت کاری ادارات و بانک های این استان از یکشنبه تا جمعه هفته جاری به مدت دو هفته یک ساعت کاهش می یابد.

وی افزود: کاهش روز کاری ادارات لرستان به دلیل نیاز به مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و تامین برق بخش تولیدی، صنعتی و کشاورزی اتخاذ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: تمامی ادارات، بانک ها، بیمه ها و سازمان های دولتی در این استان مشمول کاهش ساعات اداری هستند.

پازوکی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نوبت‌کاران شعب معین بانک‌های عامل، مراکز درمانی و بخش‌های بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نیستند و فعالیت این مراکز عادی است.

وی بیان کرد: تاکید می شود سیستم های سرمایشی یک ساعت پس از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات لرستان روشن و خاموش شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرهای صنعتی این استان به مدیران صنعت اصرار داشته باشند که برنامه های اعلام شده برای مدیریت مصرف برق را در نظر بگیرند.

پازوکی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه های لرستان رعایت الگوی مصرف برق مشترکان داخلی را توصیه کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا