اخبار روز

اخبار مهم، اعلام تسهیلات و خدمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان! /جزئیات

به گفته پی ام آپ، صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات و خدمات جدید به بازنشستگان خبر داد. مدت و نحوه ثبت نام وام و بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد. دستورالعمل جدید مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری ابلاغ شد. مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و تسهیلات ویژه به مستمری بگیران این صندوق خبر داد. مدت و نحوه ثبت نام مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و جزئیات تغییر روند اخذ اعتبارات بازنشستگان اعلام شد. اولویت مهم و اصلی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد.

مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و تسهیلات ویژه بازنشستگان این صندوق خبر داد و جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان، دریافت وام و تسهیلات جدید بازنشستگان را اعلام کرد.

مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هیچ بازنشسته ای نگران هزینه های درمانی نباشد.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با استاندار هرمزگان تاکید کرد: اولویت اول صندوق بازنشستگی درمان و سلامت بازنشستگان است.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر یک روزه خود به هرمزگان با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

ترکی در این جلسه اولویت اول صندوق بازنشستگی کشوری را درمان و سلامت بازنشستگان دانست و افزود: هیچ بازنشسته ای نباید نگران هزینه های درمانی باشد.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: شرکت پیمانکاری علاوه بر مراکز دولتی و خصوصی فعلی باید با سایر مراکز خصوصی درمانی و تامین اجتماعی نیز قراردادهای ویژه امضا کند تا بازنشستگان عزیز از خدمات ویژه این مراکز بهره مند شوند.

ترکی همچنین برای بررسی مشکلات مستمری بگیران استان هرمزگان از جمله بیمه تکمیلی مستمری بگیران با مدیران مراکز بازنشستگی هرمزگان و مدیرعامل شرکت آتیه سازان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست تخصصی که در ساختمان اداری هرمزگان برگزار شد، پرداخت هزینه های درمانی مراکز درمانی و تسریع در پرداخت هزینه های درمانی بازنشستگان را با اشاره به موضوعات بیمه تکمیلی بازنشستگان برشمرد.

ضرورت ایجاد بیمه تکمیلی کارآمد، نظارت و اجرای ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت مطالبات مستمری بگیران و اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: بازنشستگان کشوری و فرزندان آنان که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند مشمول دریافت مزایای پایان نامه دانشجویی می شوند.

محمد باقری نژاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: 18 هزار و 746 بازنشسته در این صندوق در استان عضویت دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مزایای صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق وام 30 میلیون تومانی با سود 4 درصد است، افزود: سابقه این وام ارائه شده است. برای مستمری بگیران این صندوق تا پایان سال بدون محدودیت زمانی.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی با اشاره به آمار مرحله اول ادامه داد: تاکنون این وام توسط 441 نفر در مرحله اول بازپرداخت شده است و از طرفی سایت ثبت نام همیشه باز است و مردم می تواند اعمال شود.

باقری نژاد ادامه داد: با توجه به آغاز ثبت نام اینترنتی گزینش بازنشستگان کشوری %D

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا