به گزارش مانیبان، پیرو بخشنامه شماره 17/710 بیست و سوم خرداد 1403 در اجرای ماده 5 آیین نامه اجرایی احراز صلاحیت معلمان (مسئله تجدید ارزیابی افرادی که پس از اولین ارزیابی واجد شرایط نبوده اند) و با در نظر گرفتن شرایط زیر در فرآیند بارگذاری مدارک و ارزیابی مجدد برای تعیین رتبه استحقاقی که دارند.

1. طبق مقررات، مدت تجدید ارزیابی برای مشمولان ماده قبل یک سال پس از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنها در هیأت حسابرسی می باشد.

2. کلیه مشمولانی که از اولین تاریخ خرداد از سال 1403 به بعد حداقل یک سال از تایید نهایی مرحله اول پرونده شما گذشته باشد و سوابق صلاحیت شما دارای وضعیت “رتبه نگرفته / بدون رتبه” باشد، طبق ماده 5 قانون مجازات اسلامی قابل ارزیابی مجدد است. آئین نامه .

3. صاحب عمل رتبه درج شده در گزارش طبقه بندی افراد در صفحه شخصی وی در سامانه my.medu.ir است، بنابراین در صورتی که مراحل رسیدگی به پرونده فرد تکمیل شده و مشمول تایید نهایی ممیزی شده باشد. کمیته (طبق بند 1)، از جمله ارزیابی مجدد آن.

4. موضوع مقاله مذکور صرفاً افراد شاغل هستند.

5. برای بارگذاری اسناد و مدارک. تاریخ صدور یا اجرای فعالیت باید تا پایان دوره یک ساله و بدون اجازه تاریخ بعدی باشد. (مثلاً شخصی که در تاریخ 1 تیر در ماه 1403 دوره یک ساله تکمیل شد، اسناد تا این تاریخ معتبر است).

6. زمان شروع بارگذاری مدارک یک ماه از تاریخ ورود به سامانه می باشد. دوره برنامه ریزی شده قابل تمدید نیست.

7. راهنمای بارگذاری مدارک قابل قبول و نکات مربوط به هر مدرک در سامانه گنجانده شده است. با توجه به اینکه پس از مدت مذکور امکان بارگذاری مجدد هیچ سندی وجود ندارد، توصیه می شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنما، اسناد را شخصا بارگذاری کنند.

8. افرادی که قبل از اول خرداد 1403 دوره یکساله آنها تمام شده بود و با توجه به اینکه پایان دوره یک ماهه نزدیک است باید قبل از بیستم تجدید ارزیابی شود. تیر در ماه 1403 باید مدارک را تکمیل و بارگذاری کنند در غیر این صورت طبق مقررات مهلت یک ماهه آنها به پایان می رسد.

9. مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، صحیح و جامع به ذی نفعان بر عهده مدیران کل استان ها می باشد لذا انتظار می رود اقدامات و راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به کلیه ذی نفعان در سطح استان ها، مناطق و استان ها اتخاذ شود. مدارس


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما