اخبار روز سینما

اطلاعیه مهم برای معلمان بدون رتبه


به گزارش بازتاب آنلاین به موجب بخشنامه شماره 17/710 مورخ 23 خرداد در اجرای ماده 5 آیین نامه رتبه بندی معلمان شماره 1403 (مساله ارزیابی مجدد کسانی که پس از اولین ارزیابی نمره نگرفته اند) و بارگذاری و بارگذاری مجدد مدارک با در نظر گرفتن شرایط زیر. ; ارزیابی برای تعیین درجه ای که شایسته آنهاست انجام می شود.

1. مهلت بررسی مجدد موضوعات ماده فوق طبق آیین نامه یک سال از تصویب نهایی پرونده ها در هیأت نظارت مرحله اول می باشد.

2. همه ذینفعان از اولین تاریخ خرداد طبق قانون شماره 1403 چنانچه حداقل یک سال از تصویب نهایی مرحله اول وضعیت آنها گذشته باشد و سوابق رتبه بندی آنها در وضعیت “بدون رتبه/بدون رتبه” باشد مشمول ارزیابی مجدد طبق ماده می باشد. 5. یکی از مقررات است.

3. صاحب پرونده رتبه مندرج در گزارش رتبه بندی صفحات شخصی افراد در سامانه my.medu.ir است، بنابراین در صورتی که مراحل رسیدگی به پرونده فرد تکمیل شده و مشمول قانون مربوطه باشد. ، تایید نهایی کمیته حسابرسی (طبق بند 1) در ارزیابی مجدد لحاظ شده است.

4. موضوع این مقاله فقط افراد شاغل می باشد.

5. برای بارگذاری اسناد و مدارک. تاریخ برگزاری یا اجرای رویداد باید تا پایان دوره یک ساله باشد، تاریخ های بعد از آن پذیرفته نمی شود. (مثلاً در 1 تیر مدت یک ساله در سال 1403 منقضی شده است، اسناد تا این تاریخ معتبر است).

6. زمان شروع بارگذاری مدارک یک ماه از تاریخ ورود به سامانه می باشد. مدت انتظار قابل تمدید نیست.

7. راهنمای بارگذاری مدارک و امتیازات قابل قبول برای هر مدرک در سامانه گنجانده شده است. با توجه به اینکه امکان بارگذاری مجدد هیچ سندی پس از مدت زمان مشخص شده وجود ندارد، توصیه می شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنما، اسناد را خودشان بارگذاری کنند.

8. اول مردم خرداد با قانون شماره 1403 به دلیل اینکه مدت یکساله آنها تمام شده بود، با توجه به اینکه مهلت یک ماهه به پایان رسیده است، باید تا 20 ماه انجام شود. تیر آنها باید ظرف 1403 ماه مدارک را تکمیل و بارگذاری کنند در غیر این صورت مهلت یک ماهه آنها طبق قانون منقضی می شود.

9. مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به ذی نفعان بر عهده مدیران کل استان ها می باشد و انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به کلیه ذی نفعان در سطح استان ها، مناطق و استان ها اتخاذ شود. مدارس


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا