اخبار روز

اطلاعیه مهم ایران خودرو در خصوص تحویل خودرو صادر شد.


به گزارش مانیبان به نقل از ایرنا، متن کامل اطلاعیه ایران خودرو به شرح زیر است:

همانطور که در سه اطلاعیه طرح فروش محصولات ایران خودرو به آن اشاره شده است، ثبت اولیه درخواست خرید محصولات ایران خودرو برای این شرکت تعهدی برای تحویل خودرو به تمامی متقاضیان ایجاد نمی کند.

پیش بینی می شود تا پایان سال 1403 درخواست خودرو برای ظرفیت باقیمانده تولید (پس از تحویل خودروهای سیستم یکپارچه) در برنامه فعلی ثبت شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت فروش است، تاکید می شود پس از انجام مراحل قرعه کشی، ایران خودرو تنها با متقاضیانی که بر اساس ظرفیت فروش موفق به دریافت اولویت های اول این مرحله ثبت نام درخواست شده اند، تعامل خواهد داشت. در واقع کسانی که دارای اولویت پایین و خارج از ظرفیت فروش تعیین شده هستند، بلافاصله پس از قرعه کشی حذف می شوند، اما امکان ثبت مجدد درخواست خرید در طرحی که برای پایان سال جاری در نظر گرفته شده است، وجود دارد.

در پایان تاکید می شود پس از اولویت بندی درخواست ها برای هیچ یک از متقاضیانی که پس از قرعه کشی و اولویت بندی حذف شوند حقی ایجاد نخواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا