اخبار روز

اطلاعیه فوری کاهش ساعت کاری ادارات این استان از روز شنبه


به گزارش مانیبان، بر اساس اعلام معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، بنا به موافقت و دستور مقام معظم رهبری استان در راستای مدیریت مصرف برق و با با هدف کمک به پایداری برق خانگی و تامین برق بخش تولیدی، صنعتی و کشاورزی با در نظر گرفتن روند افزایشی دما در روزهای آینده و پیش‌بینی هوای گرم در هفته آینده، برنامه کاری دستگاه‌های اجرایی ارگان ها، سازمان ها، مؤسسات، مؤسسات عمومی غیردولتی، شهرداری ها، بانک ها، بیمه ها و دانشگاه های سراسر استان در روزهای ششم، هفتم و هشتم. مرداد ماه از ساعت 6 صبح تا 11 شب خواهد بود. بنابراین بر این اساس دستگاه های اجرایی باید اقدامات لازم را برای صرفه جویی در مصرف انرژی انجام دهند.

تاکید بر روشن و خاموش شدن سیستم های سرمایشی یک ساعت پس از ورود و یک ساعت قبل از خروج از ادارات می باشد.

برای رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات عمومی، مدیران موظفند با دورکاری و با برنامه ریزی و رعایت دقیق مقررات کمبود ساعت را جبران کنند.

خدمات رسان، نوبت کاران، مراکز درمانی و بیمارستان ها مشمول کاهش ساعت کاری نیستند و فعالیت این مراکز به صورت عادی انجام می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا