اخبار روز

صندوق بازنشستگی کشوری از مطالبات بازنشستگان خبر داد!

به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که مطالبات مراکز درمانی شامل طرف قرارداد با صندوق برای جبران هزینه‌های درمان بازنشستگان، پرداخت شده است.

در این راستا، نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که بیش از ۲۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان پرداخت شده است. همچنین، در چند روز اخیر، نزدیک به هزار و سی میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد بازنشستگان نیز پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون تومان در روزهای اخیر بابت مطالبات خدمات مرکز درمانی پیمانکار و طرح جبران خسارت درمان مستمری بگیران کشوری خبر داد.

“نعمت الله ترکی” با اعلام این خبر افزود: در شش ماه اخیر، یعنی از آغاز امسال تاکنون، مجموع مبلغ ۲۳۵۰ میلیارد تومان به عنوان مطالبات به مراکز درمانی و همچنین جبران هزینه‌های خسارت درمان بازنشستگان کشوری پرداخت شده است.”

در چند روز گذشته، فقط مبلغی معادل یک هزار و سیصد میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی به عنوان جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان به شرکت کارگزار پرداخت شده است.

با این پرداخت، تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت کارگزار آتیه سازان حافظ پرداخت شده است.

به همین ترتیب، هیچ مرکز درمانی طرف قرارداد نمی‌تواند به عنوان بهانه برای ارائه نکردن خدمات به بازنشستگان عزیز کشوری استفاده کند. این پرداخت‌ها براساس قرارداد بین صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت آتیه سازان حافظ صورت گرفته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا