اخبار روز

اطلاعیه اختتامیه فردا یکشنبه 24 جولای


به گزارش مانیبان، در روزهای اخیر گرمای هوا و افزایش مصرف برق، برنامه کاری ادارات و بانک ها را تغییر داده و فعالیت بسیاری از کارکنان را در برخی استان ها مجبور به تعطیلی کرده است. با توجه به ورود موج گرما جدید به کشور، فردا 3 تیرماه احتمال تعطیلی وجود دارد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی در زمان نگارش این گزارش گفت: پایان ساعت کاری ادارات این استان به جز دستگاه های خدمات رسان فردا (یکشنبه) 3 تیرماه است. برای مدیریت مصرف انرژی، ساعت 11:00 صبح

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دولت مرکزی گفت: پایان ساعت کاری ادارات این استان به جز دستگاه های خدمات رسان به دلایل مدیریت مصرف انرژی فردا (یکشنبه 3 تیرماه) است.

وی بیان کرد: این تعطیلی شامل سرویس دهندگان و دفاتری که به صورت شیفتی و به صورت نوبتی کار می کنند نمی شود.

لازم به ذکر است: 25 و 6 تیرماه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل رسمی اعلام شده است. در صورت اعلام خبر تعطیلی در 24 جولای، این گزارش به روز می شود.

زانیان

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: ساعت کاری ادارات استان زنجان در روز العباس و روز الزینب کاهش می یابد.

مرتضی شهامی گفت: به منظور بهره مندی کارکنان دستگاه های اجرایی از برکات حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان، ساعت پایانی ادارات در این ایام تغییر می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا