اخبار روز

آموزش و پرورش اطلاعیه ای جدید درباره شروع استخدام منتشر کرد! /جزئیات

در اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی منتشر شده، به شروع فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، شامل کاردرمانگر و گفتاردرمانگر، اشاره شده است.

به گزارش پی ام آپ، سازمان آموزش و پرورش استثنایی در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته شغلی مربی افراد دارای معلولیت (کاردرمانگر و گفتار درمانگر) خبر داد.

سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته استخدامی مربی افراد دارای معلولیت (کاردرمانگر و گفتار درمانگر)، ثبت نام اینترنتی این آزمون از روز جمعه 17 شهریور تا پایان روز جمعه 31 شهریور 1402 در حال انجام است. این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در مهلت اعلام شده ثبت نام کنند و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند. شایان ذکر است مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

ثبت نام این آزمون به صورت آنلاین 17 شهریور تا پایان روز جمعه 31 شهریور 1402 در حال انجام است. این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در مهلت اعلام شده ثبت نام کنند و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

زمانی که سامانه برای ویرایش اطلاعات داوطلبان باز است، داوطلبان می توانند با مشاهده مشخصات کاربری خود و کلیک بر روی قسمت «ویرایش اطلاعات» اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش کنند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 17 مهرماه 1402 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده و چاپ خواهد بود. تاریخ دقیق آزمون هفته اول مهرماه اعلام خواهد شد.

زمان شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج می شود و پس از پرینت کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلبان نمی باشد و اصل مدارک داوطلبان پس از برگزاری آزمون مورد بررسی قرار می گیرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا