اخبار روز

اطلاعات پرداختی خود را بروز رسانی کنید تا سود 3 سال، سهام عدالت به حسابتان واریز شود!

به گزارش پی ام آپ، باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قبل از اعلام سود سهام مربوط به عملکرد مالی شرکت ها در سال 1401 سود دیگری به سهامداران پرداخت شود؟ وی بیان کرد: سود عملکرد مالی بنگاه ها در سال 1400 عمدتاً در دو مرحله در سال گذشته واریز شد و اکنون منابع قابل واریز قابل توجهی وجود ندارد و در مقیاس سپرده نیز پس انداز وجود ندارد. بنابراین، بهتر است واریز جداگانه نداشته باشیم تا باعث ایجاد اشتباه نشود و همچنین بازخورد مثبتی از سوی مردم دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به دلایل ذکر شده احتمال می رود 1400 سود باقی مانده با سود سال مالی 1401 تلفیق شود تا صرفه جویی در مقیاس ایجاد شود و دیدگاه منفی در ذهن مردم ایجاد نشود. بنابراین فعلا سود سپرده نخواهیم داشت.

در صورتی که سهامداران مشکل عدم دریافت سودهای قبلی خود را حل کنند، وقتی که سود برای سال مالی ۱۴۰۱ به حساب سهامداران واریز می‌شود، سودهای سال‌های قبلی یعنی سال مالی‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ نیز به صورت کامل به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. با این حال، برای دریافت این سودها، سهامداران باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و اطلاعات پرداختی خود را به‌روزرسانی کنند. در صورتی که این اقدام را انجام دهند، در اولین فرصت پرداخت سود سهام عدالت، سودهای سال‌های قبلی نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا