اخبار روز سینما

اطلاعات جدیدی از فصل دوم انیمه Blue Eye Samurai منتشر شد

پس از تقریباً یک سال از انتشار فصل اول این انیمه، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان این مجموعه، «مایکل گرین»، به‌روزرسانی جدیدی درباره وضعیت فصل دوم انیمه Blue Eye Samurai ارائه کرد.

این انیمه سریالی که توسط نتفلیکس منتشر می‌شود، با تحسین فراوان از سوی مخاطبان و منتقدان همراه بوده و هم‌اکنون در دو بخش برنامه انیمیشن برجسته و ویرایش صدای برجسته برای سریال کمدی یا درام (نیم ساعته) و انیمیشن نامزد دریافت جوایز امی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل دوم انیمه Blue Eye Samurai در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد

«مایکل گرین» در مصاحبه‌ای اخیر اعلام کرد که طرفداران این مجموعه باید کمی بیشتر برای فصل بعدی صبر کنند، زیرا تیم تولید هدف‌گذاری خود را برای انتشار فصل دوم انیمه سامورائی چشم آبی در سال 2026 قرار داده است. او در این مصاحبه گفت:

ما بیش از نیمی از قسمت‌ها را نوشته‌ایم و تولید دو قسمت اول را شروع کرده‌ایم. وقتی که مصاحبه دیگری انجام دهیم، به برخی از استوری‌بوردهای اولیه برای قسمت اول نگاه خواهیم کرد، و این اولین دوری نیست که به دستمان رسیده است.

Blue Eye Samurai که توسط «مایکل گرین» و «امبر نوزومی» خلق، نوشته و تهیه‌کننده اجرایی شده است، در دوران ادو در ژاپن اتفاق می‌افتد. داستان این سریال حول محور شخصیتی به نام «میزو»، یک شمشیرزن ماهر و دو رگه که زندگی خود را در نقاب می‌گذراند و به دنبال انتقام است، می‌چرخد.

صداپیشگان این انیمه شامل چهره‌های معروفی همچون «مایا ارسکین» در نقش «میزو»، «جورج تاکی» در نقش «سکی»، «ماسی اوکا» در نقش «رینگو»، «کاری هیرویوکی تاگاوا» در نقش شمشیرساز، «برندا سانگ» در نقش «آکمی»، «دارن بارنت» در نقش «تایگن» و «رندال پارک» در نقش «هجی شیندو» هستند.

فصل دوم انیمه Blue Eye Samurai

این انیمه توسط Blue Spirit تولید شده و فصل اول آن شامل 8 قسمت بود که توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.  این مجموعه با سبک هنری بی‌نظیر و داستانی پیچیده و جذاب، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به انیمه پیدا کند و پیش‌بینی می‌شود که فصل دوم نیز با استقبال گسترده‌ای روبرو همراه باشد.

طرفداران برای تماشای ادامه ماجراجویی‌های «میزو» باید تا سال 2026 منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه سامورایی چشم آبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا